Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:55:47 GMT

آب شرب هفشجان دارای کدورت بالا است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۵۸۶

آب شرب هفشجان دارای کدورت بالا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور فعال نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در جلسات تصمیم‌گیری اظهار داشت: برخی‌ها به دنبال ایجاد تفرقه در استان هستند در صورتیکه رفع مشکلات نیازمند تعامل و همدلی است و نماینده مردم باید نسبت به این موضوعات هوشیار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آب هفشجان دارای کدورت بالایی است افزود: نسبت به رفع مشکلات آب مردم هفشجان باید تلاش و باید اعتبارات ویژه به پروژه بن به بروجن اختصاص داده شود تا تمام مشکلات آبی استان رفع گردد.

بیشتر بخوانید

نظارت دقیق بر ساخت و ساز‌ها در شهرکرد وجود ندارد

علیپور اضافه کرد: انجام امورات باید در مجرای قانونی و در کانال مربوطه خود و سیکل اداری آن انجام شود و تقسیمات کشوری در سطح ملی باید پیگیری و هر چه سریع‌تر مطالبات مردم براساس قانون برآورد شود.

او ادامه داد: توقف پروژه کنارگذر شمالی و ایجاد اختلاف با مالکان شهر کیان در مورد کمربندی جنوب یکی دیگر از مشکلات شهرکرد است که باید پیگیری و رفع شود.

علیپور با اشاره به وضعیت قرمز استان در موضوع کرونا گفت: فوت روزانه حداقل هفت نفر از همشهریان یک فاجعه است که باید روندی صورت پذیرد که تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا کاهش یابد.

امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: تقسیمات کشوری باید براساس قانون انجام و حق مردم شهرکرد و فرخشهر به درستی اعمال و جلسه‌ای با اداره‌کل ثبت اسناد و املاک تشکیل شود.

علیرضا توکلی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: می‌طلبد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سند توسعه و سند آمایش سرزمین را برای رفع مشکلات مردم الگو و سرمشق قرار دهد.

او گفت: با توجه به اینکه شاهد تهاجم جمعیت به مرکز استان هستیم باید یک تناسب بین رشد جمعیت شهرکرد و تخلیه روستا‌ها باشیم.

مطالبات شهرداری از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به اقدامات شهرداری بیان کرد: طرح زیرگذر و روگذر میدان معلم یکی از اقدامات مهم این شهرداری است که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع شود.

او افزود: تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، ایجاد شهرک بازیافت و خرید نردبان بلند آتش‌نشانی از مطالبات جدی است که می‌طلبد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این راستا مجموعه مدیریت شهری را کمک و همراهی کند.

عبدالغنی اضافه کرد: می‌طلبد رایزنی انجام تا بخشی از اعتبارات ملی راه و شهرسازی به حوزه عمران و بازآفرینی تزریق تا بتوانیم خدمات بهتری را به مناطق کمتر برخوردار ارائه نماییم.

او ادامه داد: راه‌اندازی جاده سلامت، رفع مشکلات تپه نورالشهدا و انجام آسفالت معابر مناطق کمتر برخوردار از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری بوده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی آب شرب پروژه بن به بروجن تقسیمات کشوری مجلس شورای اسلامی نماینده مردم رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن

دادستان مرکز استان به همراه شهردار شهرکرد، معاون زیربنایی و حمل و نقل، معاون معماری و شهرسازی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌ها و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری از عملیات اجرایی ساخت و ساز کمربندی ۱۵ خرداد بازدید کرد.

نصرالدین صالحی گفت: تکمیل این طرح به دلیل برخی مشکلات، مدت زمان زیادی به تعویق افتاده بود که در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با تلاش شهردار، مسئولین مربوطه و همراهی مالکین مشکلات حقوقی آن حل شد.

بیشتر بخوانید

قرارگیری طرح کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در اولویت مدیریت شهری

وی با بیان اینکه به زودی شاهد اتمام طرح و افتتاح آن در ماه‌های آینده خواهیم بود، افزود: تکمیل این مسیر می‌تواند به حل بخشی از معضلات ترافیکی شهر کمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن