Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه دی‌استفانو به مصاف سوئیس رفت و به برتری یک بر صفر رسید. تک گل اسپانیا با فشار شدید بازیکنان و گلزنی «مایکل اویارزابال» به ثمر رسید.

لوئیس انریکه پس از این برد در نشست خبری اظهار داشت: گلی که ما زدیم نتیجه پرسینگ و فشار شدید در زمین حریف بود نه اشتباه سوئیسی‌ها و باید قدر این گل را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصلا ساده نیست که با این فشار و پرسینگ آن هم در خط جلو در عمق دفاعی حریف بازی کنی. در این شرایط دروازه‌بان ما نیز باید بتواند به همکاری تیم بیاید که ما در اکثر دقایق بازی توانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا ما دفاعی بازی نکردیم و در تمامی دقایق در زمین حریف بودیم. این بدین معناست که کاری کردیم که هیچ شانس گلی برای آنها بدست نیاید. می‌توانستیم گل دوم را بزنیم ولی این کار برای ما سخت شد.

انریکه در خصوص انتخاب بازیکنان تیم ملی نیز گفت: ما سعی داریم در تیم ملی بین نسل‌ها رقابت ایجاد کنیم تا هر کس بتواند بازی کند. هدف این است که به 23 نفر عالی برسیم پس بنابراین همه باید شانس پیدا کنند. اگر هم شانس بازی پیدا نکردند به ما از طریقی دیگر کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا سوئیس اروپا نشست خبری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله

حسین وفایی با شکست حریف ۱۷ ساله به مرحله یک‌هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • شوخی انریکه با میکا ریچارد در مصاحبه تلویزیونی؛ تو یک گناهکاری! / فیلم
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!