Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:25:20 GMT

ترافیک ورودی و خروجی‌های مشهد پرحجم است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۴۰۲

ترافیک ورودی و خروجی‌های مشهد پرحجم است

سرهنگ هادی امیدوار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین حجم ترافیک مربوط به جاده‌های مشهد - چناران، مشهد - فریمان و مشهد - نیشابور است.
وی ادامه داد: در سایر جاده‌های استان ترافیک عادی و روان است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ فقره تصادف با ۱۸ مجروح در جاده‌های این استان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومترمربعی خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین ‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب‌ها مشهد پلیس راهور ناجا نیشابور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد پلیس راهور ناجا نیشابور مشهد پلیس راهور ناجا نیشابور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد

مهرداد جهانی گفت: آزادراه تهران - ساوه و سلفچگان - اراک ۲ محور پرتردد استان در تعطیلات نوروز بوده است.

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است، افزود: طی این بازه زمانی ۴۳ هزار و ۹۹ تردد ناوگان اتوبوسی نیز توسط سامانه‌های هوشمند جاده‌ای به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از کاهش ۱۶ درصدی تردد ناوگان سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این مدت تردد ناوگان سنگین در محورهای مواصلاتی استان به یک میلیون و ۳۲۱ هزار مورد رسیده است.

به گفته جهانی تعداد خودروهای ورودی به استان بیش از ۲ میلیون و ۱۷۰ دستگاه و تعداد خودروهای خروجی از استان نیز ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۷۵ دستگاه بوده است.

وی میانگین سرعت خودروها در جاده‌های استان را ۸۶ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: این در حالی است که سرعت متوسط در کشور در این بازه زمانی ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهارهزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل
  • ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • چاله دردسرساز خروجی شهر تبریز را دریابید
  • بزرگترین سفره افطار جهان به طول ۶ کیلومتر در مشهد مقدس 
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد