Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روزگار سخت شده و در این بین گذران زندگی برای فرزندان محروم از موهبت پدر سخت تر است. کودکانی در جستجوی دست‌های نوازشگر تا نسیم خوش مهربانی بر جانِ خسته آنان وزیدن آغاز کند و فراخنای وجودشان را گرمای عطوفت و همدلی پر سازد.

این کودکان غنچه‎های نوشکفته‎ای هستند که به تقدیر روزگار، ‎از بزرگ‌ترین حامی خویش در دنیای مادی محروم شد‌ند و اینک به رسم ارزش‎های انسانی و توصیه‌های دینی،‌ وظیفه سایر انسان‌هاست تا عصای دست یتیمانی باشند که درد بی‌کسی بر کلبه محقر حیاتشان سایه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمان نوع دوست در پهنه ایران زمین و سرزمین زرخیز خوزستان کم نیستند و افرادی هستند برای آنکه لبخندی را بر لب کودکان بنشانند اقداماتی ماندگار و موثر از خود برجای گذاشته‌اند.

خداوند دیدن لبخندش را روی لب بندگانش دوست دارد و این لبخند همان لبخندی است که شما هم میتوانید بر روی لبان کودکان یتیم خوزستان بنشانید و با حمایت از این فرشتگان سایه‌بانی از امید را برای شان فراهم کنید.

در حال حاضر، از دو هزار و 290 کودک تحت پوشش انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز،  600 کودک حامی و سرپرست ندارند و هر کدام از شما با حمایت از فرشته‌های نازنین این انجمن و با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان میتوانید حامی و سرپرست یک یا چند کودک شوید و با دستان پر مهرتان آینده‌ای روشن برای این کودکان ترسیم کنید.

برای حامی شدن و سرپرستی کودکان یتیم با شماره تلفن 09039182544 انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز تماس بگیرید و دریچه امیدی بر روی فرزندی از فرزندان این مرز و بوم باز کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یتیم بی سرپرست حامی کودک اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: بیش از ۲۰ هزار کودک در دنیا، ظرف ۴ سال، بر اثر سلاح های انفجاری کشته یا معلول شده اند. در فاصله سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲، حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ کودک در جهان در درگیری های نظامی کشته و یا دچار معلولیت شده اند.

به گفته استفان دو جاریک، نزدیک به نیمی از این کودکان (بیش از ۲۳ هزار) به دلیل استفاده از سلاح های انفجاری علیه مناطق مسکونی، کشته یا معلول شده اند.

سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه اکثر این حوادث در مناطق مسکونی رخ داده است گفت: مطالعه یونیسف نشان می دهد طی پنج سال منتهی به سال ۲۰۲۲، سلاح های انفجاری تقریباً دو برابر بیشتر از اسلحه های گرم، کشته یا زخمی شدن شدید کودکان را موجب شده اند.

«تد چایبان» معاون مدیر اجرایی یونیسف نیز پیشتر گفته بود: زمانی که از سلاح های انفجاری در مناطق مسکونی استفاده می شود، کودکان علاوه بر آسیب های فیزیکی، در تمام جنبه های زندگی دچار آسیب های عمیقی می شوند.

کد خبر 6086801

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟