Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان هرمزگان، ضمن بازرسی و بازدید سرزده از دادگستری شهرستان بستک، از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بستک که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی صالحی ضمن بازرسی و بازدید از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان بستک، با قضات، کارکنان و مراجعان این حوزه قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پس از بررسی وضعیت شعب و بخش‌های مختلف دادگستری بستک، به منظور ارتقای سطح عملکرد و رفاه حال مراجعان، توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با برخی از مراجعان دستگاه قضایی در این شهرستان، دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

در جریان این بازدید از تعدادی از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بستک که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته‌اند از سوی رییس کل دادگستری هرمزگان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری تکریم ارباب رجوع رییس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است