Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

آرش حسینی‌میلانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره مشکلات زیست محیطی خط 10 مترو اظهار داشت: شهرداری تهران باید در اسرع وقت اقدامات لازم  جهت ارزیابی محیط زیستی خط 10 مترو را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: این مسأله سبب شده تا در چارچوب نظام ارزیابی پروژه‌های عمرانی، اثرات منفی طرح در محیط زیست شفاف و راهکارهای لازم  جهت کاهش اثرات منفی طرح برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: جریان آب ناشی از بارش‌های کوهستانی و ذوب برف برای تغذیه آب‌خوان دشت تهران به ناچار باید از سازند آبرفتی شمیرانات و کن عبور کند که این سازند آبرفتی از ضخامت کمی برخوردار است و ساخت‌ و سازهایی در مسیر خط 10 مترو می‌تواند موجب اختلال در این موضوع شود.

حسینی‌میلانی درباره جشن عکس درختان کهن تهران گفت: از احمد مسجدجامعی، شورایاران محلات تهران و مسؤولان سازمان‌ بوستان‌ها به دلیل برگزاری این جشنواره تشکر می‌کنم چرا که در این نمایشگاه 70 عکس از درختان کهن به نمایش گذاشته شد و خوشبختانه گرامیداشت درختان تهران از جمله برنامه‌های ثابت هفته تهران می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر محیط زیست تغذیه محیط زیست شورای شهر حناچی مشکل محیط زیستی خط 10 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو

به گزارش همشهری آنلاین، سال گذشته بود که شورای شهر تهران، افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی را تصویب کرد اما مقرر شد از اردیبهشت امسال اعمال شود.

سید جعفر تشکری هاشمی درباره نرخ جدید کرایه‌ها گفت: «در شورا سعی کردیم با توجه به شرایط اقتصادی؛ افزایش نرخ کرایه‌ها در حوزه مترو و اتوبوس -که متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می کنند- را حداقلی پیش بینی کنیم. در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید بگونه‌ای نرخ گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.»

نرخ ورودیه در مترو داخل تهران تنها ۱۶ درصد افزایش داشته است. او با بیان این مطلب تاکید کرد: «بر این اساس تا سقف ۳۰ کیلومتر نرخ محاسبه می‌شود و اگر از ۳۰ کیلومتر بیشتر تردد انجام شود، نرخ محاسبه نمی‌شود. بنابراین نرخ بلیت تک سفر از ۳۳۰۰ تومان به ۴۳۰۰ تومان افزایش پیدا می‌کند. درخطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ تعیین شده است.»

این عضو شورای شهر تهران به نرخ بلیت اتوبوس هم اشاره کرد و گفت: «مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش یافته است و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش خواهیم داشت. به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد و اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم.»

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد بهای تاکسی‌ها در سال جاری هم عنوان کرد که حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها خواهیم داشت. البته دقت در مورد سرویس دهی تاکسی های خطی، ضریب شیب معابر محاسبه می شود یعنی بطور متوسط ۱۵ درصد نرخ افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 845190 منبع: ایسنا برچسب‌ها شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم