Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:52:54 GMT

قطع درختان مالخلیفه برای تعریض معبر لازم بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۶۱۶۶

قطع درختان مالخلیفه برای تعریض معبر لازم بود

شهردار مالخلیفه گفت: قطع برخی درختان این شهر برای تعریض معبر لازم بود.

داوود امیری شهردار مالخلیفه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتشار فیلم و خبری در خبرگزاری ایمنا مبنی بر قطع درختان، اظهار کرد: این معبر از بدو تأسیس شهرداری تاکنون مسدود بوده و به دلیل اینکه برخی مالکان در این خصوص توافق نمی‌کردند و همچنین برخی تیرهای فشارقوی و ضعیف برق نیز در وسط آن بود، قطع درختان لازم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از سه سال پیگیری مستمر، موفق شدیم تیرهای برق را جابجا کنیم.

شهردار مالخلیفه افزود: اکنون پس از ۱۸ سال این بلوار که در مرکز شهر قرار دارد تعریض شد و در حال حاضر دو باند جداگانه برای رفت و برگشت در ان احداث شده است.

امیری تاکید کرد: آن اقداماتی که در فیلم مشاهده شد، برای بازگشایی این معبر لازم بود، نتیجه دیگر این اقدام، روئیدن شاخسار زیباتری بر درختان است.

وی تصریح کرد: این بلوار به دلیل وجود تیرهای برق و ابنیه مسکونی و تجاری مسدود بود که با همکاری برخی شهروندان و شرکت برق منطقه‌ای به صورت موقت بازگشایی و آسفالت شد.

شهردار مالخلیفه تصریح کرد: آسفالت این معبر با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اجرا شد.

به گزارش ایمنا، مالخلیفه از توابع شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 449193

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان قطع درختان مدیران شهری شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه

اسکندری گفت: هرس درختان سیب  شهرستان مراغه با گرم شدن دمای هوا از ابتدای فروردین آغاز شده است و در باغ‌های مشرف به کوه سهند تا نیمه اول اردیبهشت ادامه دارد.

اسکندری افزود: جوان شدن درختان، کاهش آفت در باغ و افزایش محصول از جمله اهداف هرس سالانه درختان سیب است.

وی با بیان اینکه درختان سیب در مرحله باردهی باید سالانه هرس شوند افزود: هرس در درختان مسن موجب جوان سازی می‌شود.

مسئول امور باغبانی جهادکشاورزی مراغه گفت: درختانی که هرس می‌شوند میوه یک دست و بازار پسند خواهند داشت و رنگ گیری میوه در این درختان مناسب خواهد بود.

وی از باغداران خواست هرس درختان باغ خود را به هرس کاران آموزش دیده و ماهر بسپارند و شاخه‌های بریده شده در موقع هرس باید از باغ خارج و یا به وسیله دستگاه‌های خرد کن پس از خرد شدن به عنوان کود عالی در باغ استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار+ فیلم
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار