Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از مسمومیت 19 نفر و فوت یکی از همشهریان با گاز co از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهار کرد: در سال گذشته 94 نفر دچار مسمومیت با گاز co شدند که متاسفانه دو نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی افشار نیک گفت:در هفته گذشته پنج نفر از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت با گاز co شدند که خوشبختانه با حضور به موقع عوامل امدادی و کارشناسان اورژانس 115 در صحنه و انتقال به موقع به بیمارستان از مرگ نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که از وسایل گرمایشی استفاده می کنید و خود یا اطرافیان شما دچار سردرد، تهوع، مشکلات تنفسی، سرگیجه، اختلال هوشیاری شدید سریعا محل را ترک کرده و به اطرافیان جهت خروج از محیط کمک کنید و در صورت شدت علائم درخواست کمک کنید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا جهت جلو گیری و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO لازم است که از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده شود و از باز بودن لوله بخاری و تهویه مناسب مکان اطمینان حاصل شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشدار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در مورد مسمومیت با گاز منو کسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بهمن میری،رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست بررسی مسائل محیطی زیستی مناطق پنج‌گانه کشور گفت: در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که مهرماه سال ۱۴۰۲ بین شورای اسلامی استان و اداره کل محیط زیست استان جلسه‌ای با حضور اعضای شورای استان و روسای شورای شهرستان‌ها با مدیرکل و معاونین و کارشناسان برگزار شد مطالبات و درخواست‌های افراد در جلسه در حوزه استانی و شهرستانی مطرح و مصوب شد که مسائل پیگیری شود و همکاری مناسب‌تری را در سطح استان، شورا‌های اسلامی و سازمان محیط زیست داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص مهمترین مشکلات استان در زمینه محیط زیست تصریح کرد: ما باید بپذیریم که در استان در مورد مدیریت پسماند دچار چالش هستیم و در حوزه پسماند و زباله‌ها دچار نوعی بی‌تکلیفی و عدم مشخص بودن متولی مدیریت پسماند و زباله در سطح استان نیز هستیم.

وی اضافه کرد: دهیاری‌ها منابع بسیار محدودی برای مدیریت دارند و نمی‌توانند طبق اصولی که در قانون مطرح شده است مدیریت کنند، شهرداری‌ها نیز به همین شکل دچار مسئله هستند و ما اساسی‌ترین مسئله‌ای که در شهر‌ها و روستا‌ها داریم موضوع پسماند و مدیریت آن است که مشکلات بسیار زیادی را برای شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها و به ویژه شخصیت حقیقی برخی مسئولان ایجاد کرده است.

میری گفت: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است.

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست