Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:09:06 GMT

سالنامه آماری شهرداری بندرعباس منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۴۴۸

سالنامه آماری شهرداری بندرعباس منتشر می‌شود

شهردار بندرعباس از تدوین و چاپ سالنامه آماری سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۶ شهرداری بندرعباس و چاپ سالنامه سال ۱۳۹۸ در آینده نزدیک خبر داد.

عباس امینی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب سالنامه آماری مربوط به سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۶ شهرداری بندرعباس به چاپ رسیده و تهیه و چاپ کتاب سالنامه آماری ۱۳۹۸ نیز در دست اقدام است و به زودی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گردآوری، صحت‌سنجی و ثبت اطلاعات و آمار عملکرد شهرداری با هدف برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای شهر و شهرداری طی فرآیند مدون و جامع به صورت سالانه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بندرعباس بر رابطه مستقیم سیاست گذاری و برنامه‌ریزی‌ها، ارزیابی عملکرد و همچنین تحقق اهداف مجموعه با میزان بهره‌گیری از آمار و اطلاعات صحیح و اثربخش و لزوم تهیه سالنامه آماری تاکید کرد و گفت: مدیریت برنامه و بودجه به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی را به عنوان واحد متولی این امر معرفی کرد.

وی گفت: در همین راستا با هدف فراهم‌سازی زمینه مناسب تصمیم گیری سیاست گذاران و مدیران در برنامه‌ریزی شهری اقدام به مستندسازی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری و تهیه گزارش مربوطه کرده است.

امینی‌زاده با اشاره به جزئیات این سالنامه آماری افزود: سالنامه مذکور به صورت تک جلدی و مشتمل بر ۱۰ فصل است که علاوه بر ارائه آمار مربوط به عملکرد حوزه شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه آن، به تشریح شرایط سرزمین و آب و هوا، اطلاعات جمعیت شناختی، معرفی شهرداری بندرعباس و پیشینه آن پرداخته است.

وی اضافه کرد: کتاب انتشار یافته مربوط به هر سال در مجموع حدود ۲۰۰ صفحه، شامل ۱۴۰ جدول، ۶۰ نمودار و ۲۰ نقشه است.

شهردار بندرعباس اظهار امیدواری کرد: کتاب حاضر مبنای برنامه‌ریزی‌های آتی شهر و همچنین استفاده محققان و دانش‌پژوهان داخل و خارج شهرداری قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، به منظور سهولت دسترسی به اطلاعات این مجموعه می‌توان با اسکن کد QR نسخه PDF تهیه شده کتاب از طریق سایت شهرداری بندرعباس در قسمت معاونت برنامه ریزی و سرمایه توسعه انسانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 449219

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر بندر عباس سالنامه آماری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندرعباس سالنامه آماری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در بخشی از این حکم خطاب به علی ماهینی عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته دولت و لزوم برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه‌های هفته دولت، به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب می‌شوید.

احمد محمدی زاده در بخش دیگری از این حکم ابراز داشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با پیش بینی، برنامه ریزی دقیق و هماهنگی به موقع و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط، در برپایی هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته و بهره گیری از این فرصت ارزشمند در تبیین عملکرد دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی موفق و کوشا باشید.

کد خبر 6062555

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • شب‌های قدر کجا برویم؟/ اعلام برنامه‌های هیات‌های مذهبی بندرعباس در لیالی قدر
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد