Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@18:17:53 GMT

کلید انتقال امباپه در دست امیر قطر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۹۲۰

کلید انتقال امباپه در دست امیر قطر

باشگاه های زیاد بزرگی خواهان کلیان امباپه هستند اما کلید این انتقال دست امیر قطر است

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلیان امباپه یکی از آن فوق ستاره ها است که باشگاه های زیادی را خواهان خود می‌بیند، اما انتقال او کمی سخت است.

امباپه که با مبلغی بیش از صد میلیون یورو سه فصل پیش از موناکو راهی تیم متمول پاریسی شده با توجه به سن کمش، توانست با خروس‌ها (تیم ملی فوتبال فرانسه) قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عرصه باشگاهی، اما با وجود نمایش های درخشانش، نتوانسته با پاریس در اروپا به جایی برسد. هرچند که فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در گام پایانی مغلوب مونیخ قدرتمند شدند.

به همین دلیل کلیان جوان برای موفقیت های بزرگ تر و جام های بیشتر می‌خواهد از پایتخت فرانسه جدا شود و به تیمی بزرگ تر برود، اما همه باید بدانند انتقال چنین بازیکنی کم هزینه و راحت نیست.

در لالیگا بارسا و رئال او را می‌خواهند. کاتالان ها از الان به فکر دوران پسا مسی هستند و برای جایگزینی کسی بهتر از امباپه نمی شناسند. رئال هم که بعد از جدایی رونالدو نتوانست مهره خوبی پیدا کند.

این درحالی است که رادیو مونته‌کارلو اعلام کرده که مسیر انتقال امباپه و رئال در دست الخلیفی نیست و تصمیم‌گیرنده اصلی 'امیر قطر" است.

مذاکرات بین دو باشگاه هنوز شروع نشده و ژانویه رئال اولین پینشهاداتش را ارائه می‌دهد و مشخص نیست آیا بارسایی‌ها هم حرکتی انجام می‌دهند یا خیر.

کد خبر 449214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امباپه تیم فوتبال پاری سن ژرمن رئال مادرید نقل و انتقالات لالیگا بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب با زدن گل های سوم و چهارم پی اس جی به بارسا نقش مهمی در صعود تیم پاریسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد. 

او که در شکست بازی رفت نقش خنثی در زمین داشت و بسیار نیز مورد انتقاد قرار گرفت، جبران مافات کرد. کیلیان بعد از جشن گرفتن در زمین و رختکن، به عنوان کاپیتان تیم به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سواللات خبرنگاران باشد. او تاکید کرد که رویایش فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی است و به تیم شهرش افتحار می کند. 

امباپه هنگام برگشت با ژاوی روبه‌رو شد. او به سمت مربی بارسا رفت و این دو ابتدا دست دادند و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند اما ال‌چیرینگیتو از تیتر برخورد سرد ژاوی و امباپه برای توصیف این صحنه استفاده کرده است.

خبرنگار این برنامه گفت که برخورد سرد بیشتر از سوی امباپه بود و او خیلی بی تفاوت با مربی کاتالان برخورد کرد. ستاره ای که فصل بعد برای رئال توپ خواهد زد و بارها باید منتظر رویارویی او با بارسلونا باشیم اما دیگر ژاوی روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • رنکینگ توپ طلا: فرش قرمز برای بلینگام!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • کلید تمام پلیدی‌ها
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!