Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رکابی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردوی انتخابی از ۳۰ مهرماه جاری تا یک آبان ماه امسال در سالن اختصاصی سنگنوردی و سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، برگزار خواهد شد و ۲۸ ورزشکار زن و مرد نیز در آن حضور خواهند داشت.

وی، اظهار داشت: این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان زیر نظر مربیان مجرب و توانمند و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور تعیین نفرات برتر و توانمندتر برای راهیابی به اردوی مرحله بعد برگزار می شود که در نهایت نفرات برتر به رقابت های انتخابی آسیا که حکم سهمیه کسب المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را دارد اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکابی با بیان اینکه سنگ‌نوردان تیم ملی شانس المپیکی‌شدن با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش کامباین را دارند.تصریح کرد: ورزشکاران استان های اصفهان، زنجان، مرکزی، تهران، کرمان، همدان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و گلستان در اردوی انتخابی زنجان حضور خواهند داشت که ۲۰ نفر آنان مرد هستند و ۸ نفر مابقی را نیز  بانوان تشکیل می دهند.

وی افزود: داوود رکابی، محمدامین محمدلو، صادق یوسفی، محمد سلطانی، مهیا دارابیان، الناز رکابی، ورزشکاران زنجانی حاضر در این اردو خواهند بود.  

برچسب‌ها المپیک توکیو زنجان فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک توکیو زنجان فدراسیون کوه نوردی المپیک توکیو زنجان فدراسیون کوه نوردی اخبار کنکور اردوی انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان از صبح دیروز در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسر در استان مازندران با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق آغاز شد.


در پایان مسابقات روز نخست، نفرات برتر پنج وزن اول این رقابت‌ها مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

۴۵ کیلوگرم: ۱- امیرعباس رمضانی (ایران) ۲- پاراتمش سوریکانت (هند) ۳- عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) ۵- امیرحسین صابری (اصفهان) و محمدامین ساقی (تهران)
۵۱ کیلوگرم: ۱- سام ارشد (ایران) ۲- بنیامین امیدی (ایران) ۳- سجاد صارمی (ایران) و سید طا‌ها هاشمی (ایران) ۵- علی اکبر حسینی (ایران) و امیرمحمد سلیمانی (ایران)
۶۰ کیلوگرم: ۱- یاسین طیبی (ایران) ۲- مبین گردشی (ایران) ۳- رضا شمسی پور حاجی وند (تهران) و شایان اردو (ایران) ۵- امیرعلی غضنفری (ایران) و کسری قدرتی (ایران)
۷۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل شمسی پور (ایران) ۲- صالح محمدی (قم) ۳- سبحان اسمی (ایران) و آرشام وهابیان (گیلان) ۵- سینا سپهری (ایران) و علی طاهرلو (ایران)
۹۲ کیلوگرم: ۱- امیررضا علی پور (ایران) ۲- امیرحسین محمدی (ایران) ۳- رامتین روان بخش (ایران) و کاویان تواهی (ایران) ۵- امیرحمد رحیمی (ایران) و محمدصالح عزتی راد (ایران)

 

رقابتهای پنج وزن دوم این رقابتها امروز در بابلسر پیگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد