Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست.

خبرگزاری میزان - بیژن طاهری که فصل گذشته در کادرفنی سایپا دستیار ابراهیم صادقی بود به عنوان دستیار وحید فاضلی سرمربی جدید تیم نساجی در این تیم مشغول به کار خواهد شد. طاهری پیش از این به عنوان دستیار وینفرد شفر سرمربی آلمانی در استقلال فعالیت می‌کرد، اما سال گذشته به سایپا رفت و در این تیم که سابقه بازی در آن داشت کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری در دوران مربیگری علاوه بر سایپا و استقلال در تیم امید ایران، گسترش فولاد، سپاهان، استیل آذین، مس کرمان و صبا باتری هم فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: تارتار آماده مذاکره با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم جوانان

انتهای پیام/

برچسب ها: بیژن طاهری نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم نساجی بیژن طاهری نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند

دو مربی به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند...

طرفداری| به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ او همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. وی همچنین در عرصه مربیگری در تیم‌های سپاهان، گل گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم کرد، تقدیر کند.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجددا به کادر فنی پیوست. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار کنار امیر قلعه نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادرفنی استقلال
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات