Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@22:27:35 GMT

صداپیشه فوتبالیست‌ها در چهل تیکه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۸۷۸۳

صداپیشه فوتبالیست‌ها در چهل تیکه

«شوکت حجت» دوبلور باسابقه تلویزیون ایران مهمان برنامه «چهل تیکه» می‌شود.

 «شوکت حجت» صداپیشه و مدیر دوبلاژ باسابقه تلویزیون، روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه مهمان برنامه «چهل تیکه» خواهد شد. شوکت حجت صداپیشگی شخصیت‌های خاطره‌انگیزی مانند «ایشیزاکی» در کارتون «فوتبالیستها» و «فیلیکس» در «سریال قصه‌های جزیره» را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «چهل تیکه» از امروز یکشنبه با حضور عباس محبوب بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که برای عموم مردم با برنامه «سیمای اقتصاد ما» در یادها مانده است، آغاز می‌شود.

دوشنبه ۲۱ مهرماه بهراد خرازی بایگر سینما و تلویزیون که بیشتر با سریال «مجیددلبندم» نزد مخاطبان تلویزیون آشناست، به «چهل تیکه» خواهد آمد.

سه شنبه ۲۲ مهرماه محمود جعفری بازیگر سینما و تلویزیون مهمان «چهل تیکه» خواهد بود.

محمود جعفری برای بازی در فیلم «زردقناری» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است و در روز پنج‌شنبه ۲۴ مهرماه رضا توکلی بازیگر نام آشنای تلویزیون و سینما مهمان «محمدرضا علیمردانی» میزبان برنامه «چهل تیکه» خواهد شد.

روز جمعه ۲۵ مهرماه نیز گلچین برنامه «چهل تیکه» پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز شنبه تا جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: چهل تیکه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های خوب مخاطبان تلویزیون به «شب خوش»

به گزارش قدس آنلاین، سلیم ثنایی تهیه کننده برنامه شب خوش گفت: برنامه شب خوش در ایام نوروز با مهمانان ویژه همچون اکبر عبدی، خمسه، تفتی، تیموری و ... روی آنتن رفت و تدارک خوبی برای مخاطبان دیدیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم مخاطبان در شب‌های نوروز که همزمان با ماه رمضان بود ‌مصاحبه‌های خوبی را شاهد باشند. پخش برنامه تا قبل از محرم ادامه دارد و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به صورت هفتگی پخش می‌شود.

ثنایی درباره استقبال مخاطبان عنوان کرد: واکنش‌های خوبی از طرف مخاطبان داشتیم و با توجه به کیفیت و فضای برنامه اکثر افراد نظر مثبت داشتند و این بسیار خوشحال کننده است  که توانستیم بخش عظیمی از مردم را همراه خودمان کنیم و آنها از برنامه رضایت داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • مجید واشقانی: حالا اسرائیل توانایی موشک‌های ایران در عبور از گنبد آهنین را دید
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • واکنش‌های خوب مخاطبان تلویزیون به «شب خوش»