Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عبداللهیان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل در حاشیه مانور عملیاتی اصلاح شبکه مسیر مشگین شهر- مرادلو گفت: یکی از مشکلات برق مشگین شهر به ویژه مسیر این شهر تا مرادلو ناپایداری خط است که با شناسایی علل و عوامل این عارضه سعی کردیم اقلام مورد نیاز برای حل مشکل تامین و با فراخوان اکیپ‌های عملیاتی امروز در مشگین شهر کار اصلاح انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: امروز با همکاری ۳۸ اکیپ شامل ۲۰۲ نفر پرسنل شرکت و پیمانکاران عملیات اصلاح شبکه ۲۰ کیلو ولت در حال اجراست.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این مانور گفت: افزایش پایداری و تاب آوری شبکه یکی از اهداف اصلی است تا در شرایط خاص جوی شاهد افت ولتاژ و نوسانات برق مشترکان نباشیم.

عبداللهیان ادامه داد: افت ولتاژ به وارد آمدن خسارت به لوازم برقی خانگی همشهریان و نارضایتی آن‌ها منجر شده بود که با نصب دستگاه اتوبستر این مشکلات رفع خواهد شد.

او گفت: بعد اتمام عملیات امروز شاهد حذف نوسانات ولتاژ برق بویژه در شرایط جوی طوفانی و بارش‌ها خواهیم بود تا رضایت مشترکان را شاهد باشیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل دومین هدف گذاری را در اجرای این مانور هماهنگی نیرو‌های موجود استان در شرایط بحرانی اعلام و بیان کرد: برای احصاء و رفع ایرادات در شرایط عادی باید ۴۰ بار اعمال خاموش و اعزام اکیپ انجام می‌دادیم، اما با این مانور و با اعمال یک بار خاموشی در کمتر از یک ساعت اصلاح شبکه انجام می‌شود.

عبداللهیان گفت: تمام خطوط ناپایدار و پرعارضه استان اردبیل در ۵ مسیر دیگر شناسایی شده و با اولویت این مسیر‌ها اصلاح و ترمیم خواهد شد.

او تصریح کرد: روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان نظیر چنین مانوری در دو مسیر و فیدر ۴ شمالی و جنوبی اردبیل شامل مسیر ثمرین و آبی بیگلو برگزار خواهد شد تا ایرادات این مسیر‌ها رفع شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اجرای این مانور گفت: نیرو‌های برق از تمامی شهرستان‌های استان در این مانور حضور دارند و در پایان اکیپ‌های برتر با معدل گیری از اقدامات و فعالیت‌ها در این مانور معرفی خواهند شد.

عبداللهیان در پایان گفت: مانور جهادی تعمیرات در شهرستان مشگین شهر با محوریت یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال اجراست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق برق رسانی مانور عملیاتی لوازم برقی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل اصلاح شبکه مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • برای تحقق شعار سال باید حرائم بهداشتی مراکز دامی اصلاح شود