Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ازپیشرفت۸۷ درصدی قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان)، محمدصدیق ثابتی گفت: بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است که حدود ۳۲۰ کیلومتر آن در حوزه استان کردستان واقع و این میزان نیز به قطعات مختلف تقسیم شده، تعدادی از قطعات به بهره‌برداری رسیده و قسمتی از عملیات اجرایی نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثابتی ادامه داد: ازجمله قطعات مهم، قطعه پنج بزرگراه به طول ۴۹ کیلومتر است که ۴۰ کیلومتر از آن به بهره‌‌برداری رسیده و در مجموع ازپیشرفت۸۷ درصدی برخوردار است.

وی افزود: این قطعه که در حد فاصل سنندج-دیواندره واقع شده در صورت اتمام و بهره‌‌‌برداری کامل، تأثیر به‌سزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل ونقل جاده‌‌‌ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر ارتقاء خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به هزینه‌‌کرد ۱۲۵میلیارد تومان برای ساخت این قطعه تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: در صورت تأمین اعتبارموردنیاز از ۹ کیلومتر مانده حدود ۵ کیلومتر آن تا پایان آبان ماه امسال و مابقی نیز تا پایان سال مالی ۹۹ به بهره‌‌برداری برسد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بزرگراه کرمانشاه میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران

وزیر کشور امروز در سفر به قم،به همراه استاندار قم از خدمات دستگاه های امدادی و انتظامی استان به مسافران نوروزی در عوارضی قم - تهران بازدید کرد.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به صورت سرزده با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران ، پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته می شود
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • شتاب گیری طرح ملی تعریض مسیر طویر- دزدبُن محور کندوان
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود