Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک کشاورزی از سال 1396 تا کنون جمعا 1685 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولید در زیربخش های مختلف پرداخت کرده و در احداث و راه اندازی بزرگترین واحدهای تولیدی بخش کشاورزی مشارکت داشته است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، کل تسهیلات پرداختی این بانک در سال 1396 بالغ بر 388 هزار میلیارد ریال، در سال 1398 بیش از 479 هزار میلیارد ریال، در سال 1398 افزون بر 530 هزار میلیارد ریال و تا پایان شش ماهه نخست سال 1399 قریب به 287 هزار میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، برنامه تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال 1399 مبلغ 590 هزار میلیارد ریال تعیین شده که تا پایان نیمه اول سال حدود 49 درصد از کل برنامه محقق شده است.

این گزارش می افزاید: از مجموع تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال 1399 تا کنون 89 درصد در بخش کشاورزی و برای حمایت از تولید در این بخش پرداخت شده که از این میزان، بیشترین درصد در زیر بخش صنایع وابسته و خدمات کشاورزی و الباقی به ترتیب در زیربخش های مرغداری و دامداری، زراعت، باغداری، شیلات و آبزیان، قالی بافی و صنایع دستی پرداخت شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی بانک کشاورزی پول نیوز تسهیلات شیلات دامداری هزار میلیارد ریال بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات را پس از شناسایی، به صورت مکتوب اعلام کنند تا مراتب برای رفع مشکلات این حوزه، به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات تمام واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و راکد استان و انعکاس آن به حوزه سرمایه‌گذاری استانداری را برای تمام دستگاه‌ها و نهادها تکلیف کردیم تا در سال جاری برای بررسی وضعیت، رفع مشکلات و فعال‌سازی آن‌ها اقدام شود.

فخر موحدی هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار سال و جهش تولید در استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی صرف مشکل مالی نیست، بلکه بسیاری از این واحدها مشکلات مدیریتی و حقوقی دارند که رفع موانع و فعال‌سازی مجدد آن‌ها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

کد خبر 745725

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد