Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کردستان از مکاتبه با رئیس‌جمهور در خصوص پرداخت سهم بیمه رانندگان کامیون و ارجاع موضوع به وزارت صمت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا بعدازظهر امروز در سی‌وهشتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه بخش خصوصی در این ایام کرونایی علاوه‌بر سرپانگه داشتن بخش تولید، به حوزه درمان نیز کمک کرده‌اند، اظهار داشت: این اقدامات و تلاش‌ها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در این شرایط سخت و اوضاع اقتصادی کنونی پایداری، مقاومت و تلاش‌شان را برای رونق و جهش تولید ادامه دهند، گفت: انتظار می‌رود در این شرایط کرونایی حفظ تولید و اشتغال در اولویت قرار گیرد تا کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی تعطیل نشوند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه از همه مسئولان انتظار می‌رود که از بخش خصوصی حمایت کنند چراکه این مجموعه با دولت بیگانه نیستند، تصریح کرد: مدیران موظفند با تمام وجود با بخش خصوصی همکاری کنند.

معاون رئیس‌جمهور: پارک‌های علم و فناوری بهترین فرصت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هستندافزایش 17 تا 60 درصدی قیمت انواع لبنیات؛ دولت مقصر است یا بخش خصوصی؟

وی به مشکل بیمه فعالان بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: برخی کارگران شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به‌دلیل اینکه مدیرانشان بدهی داشته و توانایی پرداخت آن را نداشته، بیمه‌شان تمدید نمی‌شود که باید این موضوع برطرف شود.

مرادنیا از مکاتبه با رئیس‌جمهور در خصوص پرداخت سهم بیمه رانندگان کامیون و ارجاع موضوع به وزارت صمت خبر داد و تاکید کرد: باید معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان صمت کردستان این مطالبه را پیگیری کرده تا مشکلات این قشر زحمتکش نیز رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سهمیه ماسک به خود استان کردستان داده شود، یادآور شد: از تلاش‌های چندماه اخیر مدافعان سلامت در راستای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنم.

استاندار کردستان یادآور شد: تلاش همه ما جذب تسهیلات بیشتر برای استان بوده چراکه این امر سبب سرمایه‌گذاری، توسعه و اشتغال در کردستان خواهد شد.

انتهای پیام/482/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد سه شنبه به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت.

آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرد که دستکم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که در حال تلاش برای نجات آنها هستند. اما شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور می باشد، اعلام کرده است که هیچ‌ یک از کارکنان این کشتی آسیب ندیده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی درباره این حادثه دلخراش در سخنانی در کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که فروریختن پل فرانسیس اسکات در بالتیمور نتیجه یک اقدام عمدی بوده باشد.

رئیس جمهور وعده پاسخ بزرگ از سوی دولت مرکزی را داد و گفت که با "وس مور" فرماندار مریلند و دو سناتور مریلند گفتگو کرده است.

بایدن خاطرنشان کرد که در طول رفت و آمدهای خود بین واشنگتن دی سی و دلاور «بارها» از روی پل فرانسیس اسکات سفر کرده است و از دولت فدرال خواهد خواست که هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات کی را بر عهده بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: قصد من این است که دولت فدرال تمام هزینه بازسازی این پل را بپردازد. من انتظار دارم که کنگره از تلاش من حمایت کند.

بایدن همچنین اعلام کرد که به زودی به بالتیمور سفر خواهد کرد اما زمان دقیقی ارائه نکرد. مقامات آمریکایی در مریلند نیز درباره اصابت کشتی باری که منجر به فرو ریختن کامل پل بندر بالتیمور شد، اعلام کردند که امدادگران در جستجوی شش مفقود این حادثه هستند.

پلیس اف ‌بی‌آی نیز اعلام کرد که ارتباط قابل استنادی نیافته است که این واقعه را «تروریستی» اعلام کند.

فرماندار مریلند افزود که کارکنان کشتی پیش از تصادف با یکی از پایه‌های پل پیام هشدار ارسال کرده بودند که موجب شده بود مسئولان پل را ببندند و جلوی بروز فاجعه ‌ای با ابعاد بزرگتر گرفته شود.

به گفته او، با این حال چند خودرو بر روی پل گیر افتادند که تلاش برای پیدا کردن سرنشینان آنها ادامه دارد.

فرماندار مریلند در عین حال تصریح کرد که سرعت حرکت کشتی کانتینربر بیش از اندازه‌ای بود که بتواند جلوی برخورد را بگیرد.رتخانه آراد برندینگ

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد