Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی شطرنج زنان ایران در مسابقات آنلاین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ به سه پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و توصیه پزشکان برای ماندن در خانه، قرار شد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ در دو گروه بانوان و آقایان به صورت آنلاین برگزار شود. این مسابقات از  تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) با حضور ۳۸ تیم در بخش مردان و ۳۲ تیم در بخش زنان  در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان ایران که شانس ششم قهرمانی این مسابقات به شمار می آیند با ترکیب سارا سادات خادم الشریعه، مبینا علی نسب، آنوشا مهدیان، آناهیتا زاهدی‌فر و مطهره اسدی در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 

در دور اول این رقابت‌ها بانوان ملی پوش ایران موفق شدند با نتیجه قاطع ۴ بر صفر به پیروزی برسند. سارا خادم الشریعه در دور اول این رقابت حضور نداشت. 

در دور دوم، ملی پوشان به مصاف لبنان رفتند. در حالی که به نظر می رسید بانوان شطرنج ایران برای این بازی مشکل نداشته باشند، در این رقابت به سختی به پیروزی شدند. بانوان ایران توانستند با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ لبنان را مغلوب کنند. تنها پیروزی این دور توسط آناهیتا زاهدی‌فر به دست آمد و دیگر شطرنج بازان از جمله خادم الشریعه به تساوی رسیدند.

در دور آخر این رقابت‌ها ملی پوشان مقابل هند - که بخت نخست قهرمانی این مسابقات به حساب می آید - قرار گرفتند و توانستند با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ پیروز این دیدار شوند. خادم الشریعه در این رقابت شکست خورد و آنوشا مهدیان به تساوی رضایت داد.

با این نتایج بانوان ملی پوش ایران فعلا در رده سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

در این مسابقات تیم قدرتمند چین حضور نداشت و با این شرایط کشور هند هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌آید.

در آخر به نفرات برتر این مسابقات گواهینامه و مدال‌های طلا، نقره و برنز داده می‌شود. همچنین برای این رقابت‌ها ۲۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج خادم الشریعه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران