Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمکت استقلال در لیگ بیستم به محمود فکری رسید. مربی ای که پیش از این سابقه هدایت شیرین فراز در لیگ هفتم (به عنوان مربی و بازیکن) و نساجی در لیگ نوزدهم را دارد. فقدان تجربه لازم، شاید یکی از مهمترین نکاتی باشد که در خصوص محمود فکری وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال اما در تاریخ لیگ برتر از این دست انتخاب ها کم نداشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی ها در این دو دهه، نیمکت شان را به مربیان استقلالی ای سپرده اند که سابقه چندانی در تاریخ لیگ برتر نداشته اند.

* امیر قلعه نویی با ۲۱ بازی

درحالی به عنوان سرمربی استقلال در لیگ سوم انتخاب شد که تنها ۲۱ بار مربیگری در لیگ برتر را تجربه کرده بود. قلعه نویی در لیگ دوم، ۲۱ بازی روی نیمکت استقلال اهواز نشست و با چنین کارنامه ای راهی استقلال شد.

کارنامه قبل از استقلال: ۵ برد، ۷ باخت، ۹ مساوی و معدل هر بازی ۱.۱۴ امتیاز

* صمد مرفاوی بدون بازی

بعد از رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی، صمد مرفاوی به عنوان سرمربی استقلا‌ل انتخاب شد. او درحالی به این مقام منصوب شد که هرگز سرمربیگری در تاریخ لیگ برتر را تجربه نکرده بود و برای اولین بار روی نیمکت استقلال نشست.

* پرویز مظلومی

پیش از اینکه به عنوان سرمربی استقلال در لیگ دهم شود، ۸۳ بار روی نیمکت مس و ابومسلم نشسته بود. مظلومی در ۲۴ بازی پایانی لیگ هفتم سرمربی ابومسلم بود. در لیگ هشتم روی نیمکت مس نشست و این همکاری تا پایان نیم فصل اول لیگ نهم ادامه داشت. مظلومی در همین فصل، ۸ بازی هم روی نیمکت ابومسلم نشست و با سابقه ۸۳ سرمربیگری در لیگ برتر به استقلال آمد.

کارنامه قبل از استقلا‌ل: ۳۶ برد، ۲۶ باخت، ۲۱ مساوی و معدل هر بازی ۱.۵۵ امتیاز

* علیرضا منصوریان

درحالیکه از قرارداد مظلومی با استقلال، یک فصل دیگر مانده بود، آبی ها نیمکت شان را به علیرضا منصوریان سپردند که پیش از این سابقه ۷۰ بار نشستن روی نیمکت های لیگ برتری را داشت. او ۱۰ بازی در لیگ نهم روی نیمکت پاس نشسته و در لیگ های ۱۴ و ۱۵ هم سرمربی نفت بود.

کارنامه قبل از استقلال: ۳۰ برد، ۱۷ باخت، ۲۳ مساوی و معدل هر بازی ۱.۶۱ امتیاز

* فرهاد مجیدی

بعد از رفتن استراماچونی و پایان همکاری کادر فنی موقت، نوبت به فرهاد مجیدی رسید تا هدایت استقلا‌ل در ۱۴ بازی پایانی لیگ نوزدهم برعهده بگیرد. مجیدی درحالی روی نیمکت استقلا‌ل نشست که پیش از آن فقط ۳ بار سابقه مربیگری در لیگ برتر را داشت که آنهم روی نیمکت همین استقلال بعد از اخراج شفر بود.

کارنامه قبل از استقلا‌ل: ۲ برد، یک مساوی و معدل هر بازی ۲.۳۳ امتیاز

* محمود فکری

با سابقه ۱۴ بار سرمربیگری در لیگ برتر به نیمکت استقلال در لیگ بیستم رسید. فکری ۴ بازی بدون برد را در لیگ هفتم روی نیمکت شرین فراز سپری کرد و سپس ۱۰ بازی بدون باخت را این فصل به عنوان سرمربی نساجی داشت و با چنین سابقه ای به نیمکت استقلا‌ل رسید.

کارنامه قبل از استقلا‌ل: ۴ برد، ۸ مساوی، ۲ باخت و معدل هر بازی ۱.۴۳ امتیاز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر امیر قلعه نویی استقلال استقلال امیر قلعه نویی لیگ برتر محمود فکری معدل هر بازی ۱ عنوان سرمربی استقلال در لیگ نیمکت استقلال لیگ برتر محمود فکری روی نیمکت استقلا ل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران با دو گلی که در اواسط نیمه اول به ثمر رسانده بود، کاملا امیدوار بود تا این دربی را در استادیوم دستگردی به سود خود خاتمه دهد اما تک گل فلاح در نیمه اول شاگردان عنایتی را امیدوار به تغییر نتیجه در ادامه بازی کرد.

هوادار که موقعیت‌های خود را از دست می‌داد، در نهایت با گلی که ابوالفضل زمانی به ثمر رساند، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و به تساوی در این بازی رسید.

این بازی که با توجه به حضور رضا عنایتی روی نیمکت پیکان به عنوان سرمربی‌ای که سابقه حضور در هوادار را در کارنامه داشت، با حساسیت و هیجان زیادی همراه بود، در دقایق پایانی با تنش نیز همراه شد.

تنش لفظی روی نیمکت دو تیم با بحث شدیدی بین نفرات دو تیم همراه شد تا منصوری به عنوان داور این بازی به دنبال پایان دادن به این چالش باشد. علی طهماسبی سرپرست هوادار تهران در این چالش شکل گرفته با کارت از سوی داور مواجه شد تا برای بازی بعدی تیمش مقابل نفت آبادان، قادر به حضور روی نیمکت نباشد.

دیگر خبرها

  • دقیقی حالا یک گلزن روی نیمکت دارد!
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان