Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@12:06:47 GMT

حال خلبان هواپیمای تک سرنشین خوب است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۱۴۸

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حال سرنشین سانحه سقوط هواپیمای آزمایشی در شهرکرد خوب است.

مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان در خصوص سقوط هواپیمای آموزشی اظهار کرد: حسب گزارش مدیر فرودگاه شهرکرد یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در محدوده باند فرودگاه زمین خورد که خوشبختانه بدون تلفات و خسارات بوده و احتیاج به امداد و نجات نیز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این هواپیمای آزمایشی تک‌سرنشین دقایقی قبل دچار سانحه شد و در حوالی فرودگاه شهرکرد سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبرها از انفجار یک منزل مسکونی در اهواز

محمد حیدری رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در در گفت‌وگو با میزان این باره گفت: مصدوم حادثه سقوط هواپیما یک خانم بود که به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.

وی افزود: حال سرنشین سانحه سقوط هواپیمای آزمایشی در شهرکرد خوب است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: حوادث اورزانس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث اورزانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر در تصادف دو خودرو در آزادراه قزوین-همدان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از برخورد یک‌خودروی پراید با پژو ۴۰۵ در آزادراه قزوین-همدان خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه تصادف پنج نفر مصدوم و مجروح شدند.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برخورد یک‌خودروی پراید با پژو ۴۰۵ در آزادراه قزوین-همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اثر این سانحه تصادف که در کیلومتر ۶۵ آزادراه قزوین-همدان رخ داد، پنج نفر مصدوم و مجروح شدند.

وی از انتقال چهار مصدوم این حادثه رانندگی به بیمارستان خبر داد و گفت: دو مصدوم این سانحه تصادف توسط اورژانس و دو مصدوم هم توسط نیروهای امدادونجات جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان انتقال پیدا کردند و البته یکی از پنج نفر مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین همچنین با اشاره به نقش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جلوگیری از تصادفات و مصدومیت‌های ناشی از این حوادث جاده‌ای اضافه کرد: در این میان نقش کمربند ایمنی بسیار حیاتی و اساسی است.

کد خبر 740159

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در تصادف دو خودرو در آزادراه قزوین-همدان
  • لحظه سقوط جنگنده سوخو۳۵ روسیه در دریای سیاه را ببینید | سرنوشت خلبان بعد از ایجکت
  • سقوط جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه
  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی