Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فلاحی بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل استانداری سمنان بابیان اینکه برای جبران خسارت افراد حادثه‌دیده از رانش زمین در منطقه حسین‌آباد کالپوش ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شد، اظهار داشت: این در حالی است که درمجموع ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات به این افراد پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۹۷ هکتار از اراضی این روستا دچار بحران رانش زمین شده است، افزود: ۳۴ هکتار از این اراضی در طرح هادی روستایی ساماندهی و واحدهای مسکونی، دولتی و خدماتی این منطقه دچار خسارت شده بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه ۷۴۴ تن سیمان به اهالی منطقه برای ساخت خانه در حسین‌آباد کالپوش توزیع‌شده است، تصریح کرد: تعدادی از اهالی خسارت‌دیده از نتوانستند تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی جمعیت هلال‌احمر را دریافت کنند که این مشکل از سوی این نهاد پیگیری شد.

فلاحی بابیان اینکه برای رفع این مشکل تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصد از سوی بنیاد مسکن به این افراد پرداخت می‌شود، تأکید کرد: روستای حسین‌آباد کالپوش سه هزار و ۵۰۶ نفر جمعیت در قالب یک هزار و ۱۳ خانوار دارد.

کد خبر 5045615

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان رانش زمین خسارت ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پرداخت ۵ هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن طی دو سال اخیر در گلستان خبر داد.

مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان صبح دوشنبه در مراسم شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین واگذاری  ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد که با حضور استاندار گلستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعاً پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

وی بیان کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند و بانک‌های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه‌ داد: افراد معرفی شده باید با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۹ هزار و ۳۸۲ نفر متقاضی این تسهیلات بوده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۳۹ متقاضی حائز دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان