Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:41:19 GMT

انهدام باند سرقت و کشف ۳۰ فقره سرقت در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۳۷۰۸

انهدام باند سرقت و کشف ۳۰ فقره سرقت در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سرقت منزل و کشف ۳۰ فقره سرقت از آنها خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در این خصوص اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در همین راستا کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای شده و پس از چند روز مراقبت شبانه روزی و هماهنگی با مقام قضائی در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاویدان خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 30 فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه اعتراف کرده و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده‌اند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری فرد مالخر با راهنمایی افراد سارق اشاره و اظهار داشت: این فرد نیز در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر خرید اموال مسروقه اعتراف کرد. 

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه مالخر دستگیر شده چند تخته فرش دستباف، چند دستگاه تلویزیون، تعدادی وسایل تزیینی و برنزه، لوازم آشپزخانه و... که از منزل شهروندان کرمانشاهی به سرقت رفته بود، کشف شد. 

جاویدان با اشاره به شناسایی صاحبان اموال مسروقه و تحویل به آنها، از معرفی سارقان و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی كرمانشاه استانی اجتماعی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی در اصفهان و شکایت مال باخته، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.


حسین ترکیان افزود:  در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص این پرونده  را آغاز کرده و دریافتند که سارقان به وسیله یک دستگاه سمند اقدام به شناسایی خودرو مالباخته کرده و پس از تعقیب وی با شلکیک به وسیله اسلحه شکاری، خودرو را متوقف و محموله آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شدند.


او خاطر نشان کرد: کارآگاهان با به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در سرقت را کشف کردند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی و فروش آنها به یک مالخر اعتراف که مالخر نیز در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.


او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر کلیه اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال کشف شد، تصریح کرد: مالخر و سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان