Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: پیاده‌راه گردشگری خوراک یا غذای شهر کرمانشاه در نوروز آینده آماده بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی‌اصغر خزلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد پیاده‌راه گردشگری خوراک در کرمانشاه اظهار داشت: این موضوع یکی از آیتم‌های جذب گردشگر برای سازمان‌های مرتبط است و شهرداری کرمانشاه نیز در راستای جذب گردشگر اقدام به راه‌اندازی خیابان غذا با مشارکت بخش خصوصی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح شبهات قانونی برای این پروژه در فضای مجازی عنوان کرد: نخستین گام برای این پروژه طرح توجیهی و امکان‌سنجی است و در مرحله بعد به شورای شهر ارجاع داده شد که براساس بند 35 تبصره 67 بودجه شهرداری این اختیار از جانب شورای شهرداری برای احداث پیاده‌راه غذا داده شده است.

خزلی با بیان اینکه این پروژه طی دو مرحله به فراخوان گذاشته شد گفت: این طرح شامل 34 غرفه در اندازه‌های مختلف است که کاربری عرضه خوراک و امورات مرتبط با تغذیه دارند و طول تقریبی پروژه در مجموع 250 تا 300 متر است و با توجه به احتمال ایجاد پارکینگ احتمال افزایش مساحت وجود دارد.

تعیین الزامات ساخت مجتمع‌های مسکونی «دوستدار کودک»/ 500 کیلومتر پیاده‌راه‌سازی تا پایان سالگزارش|سپاه برای تسریع در اتمام پروژه پیاده‌راه‌سازی سنندج پای کار آمد/فرمانده‌ای که شخصاً پیگیر مطالبات مردم است+تصاویر

وی افزود: این طرح اکنون به صورت کارگاهی در حال اجرا است و برای ایجاد ایمنی حصارکشی شده است و تأکید پروژه بر پیاده راه بودن و باز بودن مسیر است و هیچ مکان مسقفی وجود ندارد و مانعی برای تردد افراد وجود ندارد.

خزلی بیان کرد: باغ‌های پشت طرح و املاک اوقاف نیز برای این پروژه مطرح بود که شهرداری در حال رسیدگی به موضوع است.

وی افزود: این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده و براساس قرارداد بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با توجه به نرخ تورم پیش‌بینی می‌شود به بیش از سه میلیارد تومان برسد و نحوه انتخاب متقاضیان اجاره غرفه‌ها نیز براساس فراخوان است.

خزلی گفت: کمیته حل اختلافی راه‌اندازی شده که در صورت بروز مشکل بین متقاضی و سرمایه‌گذار مشکل رفع شود.

وی با بیان اینکه براساس قرارداد باید طی چهار ماه پروژه تکمیل شود و مدتی نیز برای تأخیر مجاز در نظر گرفته شده است افزود: مدت قرارداد با سرمایه‌گذار از زمان بهره‌برداری پروژه به مدت 12 سال است و بعد از آن با تمامی تجهیزات تحویل شهرداری می‌شود.

خزلی با بیان اینکه این طرح در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: مقرر شده سه خیابان غذا در کرمانشاه راه‌اندازی شود که این پروژه اولین خیابان است.

انتهای پیام/832/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری سلامت گردشگری سلامت بهره برداری پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴.۲ کیلومتر جاده مجتمع بندری نگین نیز آماده بهره برداری شده و بزودی آیین افتتاح آن انجام می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد شکیبی نسب  در بازدید از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: براساس برنامه ریزی و روند پیشرفت تا کیلومتر هفت جاده نیز تا شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: هم اینک قطعات پل فلزی مسیر مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرا طرح انتقال یافته و مابقی نیز در فرایند انتقال به طرح قرار دارد.

وی یادآور شد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و ۲ قطعه بتنی پل نصب شده است.

شکیبی نسب تصریح کرد: با روند کنونی اجرا پل جاده دسترسی مجتمع بندری نگین پیش بینی شده تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین نیز با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش بینی ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: مشاور طرح تکمیل فاز نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳