Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابومجاهد به شبکه خبری المیادین تصریح کرد: در صورت آسیب رساندن به زندانی "الأخرس" (توسط رژیم صهیونیستی) نیروهای مقاومت هزینه سنگینی بر دشمن تحمیل خواهند کرد و بازوان این نیرو در میدان آماده پاسخ هستند.

ابومجاهد افزود: مقاومت در تصمیم‌گیری و پاسخ گویی به هرگونه حماقت اسرائیلی متحد است.

وی اظهار کرد: اگر زندانی فلسطینی آزاد نشود، مقاومت به وظیفه خود عمل خواهد کرد، چرا که ما هنوز هیچ پاسخی در مورد این تقاضا [از رژیم صهیونیستی] دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابومجاهد گفت: زمان در حال سپری شدن است و مقاومت با تمام بازوانش به مدت طولانی سکوت نخواهد کرد و پاسخ ما به صورت متحد داده خواهد شد.

سخنگوی کمیته مقاومت فلسطین اظهار کرد: تاکنون هیچ پیشرفتی در خصوص آزادی اسیر الاخرس که با خطر مرگ رو به روست صورت نگرفته و ما متعهد هستیم که از اسیران خود دفاع کنیم.

وی افزود: خواسته الاخرس به حق و در واقع خواسته تمام مردم فلسطین است و ما همچنان متعهد هستیم که به هرگونه جنایت اسرائیل پاسخ دهیم.

ابومجاهد ادامه داد: عادی‌سازی روابط که بر کشورهای اسلامی سایه افکنده است، خنجر مسمومی [به پشت ملت فلسطین و اقدامی] برای دور زدن حقوق و آرمان ملت ماست.

وی اظهار کرد: تمام فلسطینی‌ها به صورت یکپارچه در مقابل عادی‌سازان جنایت‌کار خائن (روابط) با رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

سخنگوی کمیته مقاومت فلسطین گفت: مقاومت و موشک‌ها و بازوان آنها در کنار یکدیگر برای یاری اسیران فلسطینی هستند.

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز پنجشنبه شب خطاب به رژیم صهیونیستی گفته بود، در صورت آزاد نشدن زندانیان فلسطینی که دست به اعتضاب زده‌اند، اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار خواهیم داد.

الحرازین افزود: اگر تار مویی از سر اسیر اخرس کم شود، ملت فلسطین و تمامی آزادگان جهان وارد میدان شده و حق او را خواهند گرفت و دشمن صهیونیستی تاوان تعلل در آزادی وی را خواهد داد.

ماهر عبداللطیف اخرس اسیر ۴۹ ساله فلسطینی وارد هفتادو چهارمین روز اعتصاب غذای خود شد.

این اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است.

منابع حقوقی فلسطینی از وخامت حال این اسیر فلسطینی خبر دادند.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل قدس الاخباریه، در روز اسیر فلسطین منابع آماری ضمن اعلام گزارشی عنوان کردند که در شرایط کنونی بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بسر می برند.

بنابراین گزارش، اسرای فلسطینی برای زندان‌های رژیم صهیونیستی از تعبیر «قبرستان مردگان» استفاده می کنند.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی که یک شکست بزرگ امنیتی، اطلاعاتی و نظامی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شد، سازمان زندان های رژیم صهیونیستی فشارها بر اسرای فلسطینی را به شدت افزایش داده است.

براین اساس، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر اجرای سیاست گرسنگی عامدانه اسرا، آنها را از مراجعه به آرایشگاه زندان که پیش از این محدودیتی نداشت، منع نموده است.

تصاویر منتشر شده از زندان های رژیم صهیونیستی بیانگر وضعیت بسیار نامناسب سلامتی اسرای فلسطینی است که علاوه بر از دست دادن وزن خود، موهای بلندی داشته و از شرایط بهداشتی مناسبی بهره مند نیستند.

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر این اقدامات که در راستای مرگ تدریجی اسرای فلسطینی است، پس از عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین، شمار زیادی از اسرا را تحت شکنجه های بسیار شدید قرار داده که موجب شهادت شماری از آنها شده است.

کد خبر 6081364 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید