Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت حادث غیرر مترقبه جمهوری آذربایجان ساعاتی پیش اعلام کرده بود که حمله موشکی بامداد امروز ( یکشنبه ) نیروهای ارمنی به شهر گنجه ۵ کشته و ۱۷ مجروح بر جای گذاشت. 

  به گزارش ، وزارت حوادث غیر مترقبه جمهوری آذربایجان گروه‌های امدادی تا به حال توانستند پیکر ۹ نفر جان باخته و نیز ۳۴ نفر مجروح  از جمله ۱۶ زن و ۶ کودک خردساله را از زیر آوار این ساختمان بیرون آورند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این  گزارش ، بر اثر حملات موشکی نیروهای ارمنی ۱۰ ساختمان مسکونی و نزدیک به یکصد  واحد مختلف خسارت دیدند.

با وجود حصول توافق آتش بس در مذاکرات جمعه گذشته وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو ، گزارشهای رسیده حاکی از ادامه درگیری میان نیروهای دو کشور در منطقه مورد مناقشه قره باغ است .

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد که در اثر این حملات ۳۲ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۵۹ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۱۸۳ نفر رسید و هفتاد و هفت هزار و ۱۴۳ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

 

دیگر خبرها

  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید