Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه توجیهی جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی درباره سامانه آموزشیار به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی‌ برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی انتشار نامه سرگشاده ۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌ تهران درباره برخی از اختلالات در سامانه آموزشیار، جلسه‌ای با حضور ایمان عطارزاده، مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی و سیدکاظم یکانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان بسیج دانشجویی  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ، نمایندگانی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران مرکز، تهران جنوب، تهران غرب،  علوم پزشکی آزاد تهران و واحد علوم و تحقیقات تهران حضور داشتند و نظرات خود درباره سامانه آموزشیار را به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انتقال دادند.

در این دیدار عطارزاده با اشاره به راه اندازی سامانه آموزشیار گفت: این پروژه گامی بزرگ در توسعه فعالیت ها و خدمات الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی است که نتایج ارزشمند آن مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.

وی افزود:  متاسفانه برخی از افراد درون مجموعه و نیز خارج از مجموعه دانشگاه که منافعی از سیستم آموزش قبلی داشته‌اند، با کارشکنی‌هایی سبب ایجاد نارضایتی برای دانشجویان شده‌اند، گفت: شناسایی این افراد و برخورد قانونی با آنان در دستور کار است. مدیریت یکپارچه و شفاف‌سازی اطلاعات همواره سبب شایعه‌پراکنی برخی از افراد سودجو می‌شود که به دلیل از دست دادن منافع خود، در جهت تخریب سامانه اموزشیار و برخی نواقص آن، تلاش می‌کنند.

وی ضمن پوزش از دانشجویان که در این مدت مشکلاتی در استفاده از سامانه آموزشیار داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این اطمینان را به همه دانشجویان عزیز می‌دهیم که دانشگاه آزاد اسلامی خود را متعهد به رسیدگی به مشکلات آموزشی دانشجویان می‌داند و همه اقدامات لازم برای حل و فصل آن‌ را به کار خواهد گرفت.

در این جلسه، اعضای حاضر از اقدام تحولی و انقلابی راه اندازی سامانه آموزشیار تقدیر و تشکر کرده و از آمادگی خود جهت همکاری برای رفع اشکالات احتمالی و تثبیت این سامانه خبر دادند.

همچنین مقرر شد ظرف دو هفته اینده نیز جلسه‌ای دیگری برای بررسی اقدامات انجام شده برای پیگیری مشکلات مورد تاکید دانشجویان برگزار شود.

گفتنی است این جلسه به دستور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی سامانه آموزشیار بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه اسلامی سی و دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه جهان بین با تأکید بر اهمیت موضوع آراستگی و شئون رفتاری در محیط دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص این مسأله ، با اعتقاد و محکم عمل می‌کنیم و استفاده از ظرفیت شبکه اساتید همیار فرهنگ در این زمینه ضروری است.

در این جلسه، طرح نقش آفرینی موثر اساتید بسیجی با رسالت آموزشی تربیتی با محوریت آراستگی و شئون رفتاری با عنوان شهید اللداغی توسط بسیج اساتید ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه جلسه، آخرین وضعیت رسیدگی به موارد خلاف شئون آراستگی در کمیته های انضباطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه،گزارشی درخصوص پلتفرم فروش محصولات صنایع خلاق و فرهنگی دانشجویی «آزاد چارسوق» ارائه و مقرر شد این پلتفرم به صورت رسمی آغاز به کار کند.

در این جلسه همچنین در خصوص راهیان نور گزارشی ارائه شد. بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۳۰۰۰نفر بالغ بر ۱/۰۸ درصد دانشجویان در این اردو شرکت کردند.

کد خبر 6085338

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟