Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی‌مدد مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های مردمی، گفت: قبل از عید نوروز کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردیم و به کمک بسیج حدود ۱۰هزار ماسک دوخته شد، حدود ۷۰۰ بسته بهداشتی، شامل تعدادی ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش و یک کتاب از شهید سردار سلیمانی، آماده‌سازی و در بین مردم پخش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: باقیمانده ماسک‌ها در مراسمات مذهبی، مدارس، بعضی از ادارات و حتی شبکه‌ بهداشت توزیع شد و هنوز هم کارگاه‌های تولید ماسک ما فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و به صورت‌های نقدی و غیرنقدی میان نیازمندان توزیع شد، حدود ۸۰۰ بسته‌ مواد غذایی شامل قند، پولکی، خرما، چای، ۵کیلوگرم برنج ایرانی و گوشت تهیه شد که برای تهیه‌ گوشت گوسفند خریداری و خودمان ذبح می‌کردیم.

مالکی اضافه کرد: این بسته‌ها در سه مرحله یعنی اوایل، اواسط و اواخر ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع شد، پس از ماه مبارک هم هر ماه حدود ۱۵۰ بسته مواد غذایی آماده و توزیع می‌شود.

امام جمعه فرادنبه در ادامه افزود: افراد زیادی از جمله بسیج، مؤسسه خیریه‌ سیدالشهدا، مرکز نیکوکاری جوادالائمه و افراد خیر زیادی به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این مسیر به ما کمک کردند، همه‌ کمک‌های نقدی به حساب خیریه واریز و از آن طریق مایحتاج بسته‌ها خریداری می‌شد.

ماجرای پدری که در خواب از فرزندش خواست در رزمایش مواسات سهیم شود

مالکی اشاره کرد: یک موضوع جالب که در خاطرم است، با یکی از خیرین تماس گرفتم تا در این برنامه کمکی کند، او قبول کرد و پس از چند روز به دفترم آمد و گفت «چقدر نیاز دارین تا بدهم؟» پاسخ دادم هر قدر خودت صلاح می‌دانی ولی چه شد که این قدر مشتاق شدی به کمک کردن؟ او در جوابم از خوابی که دیده بود گفت و اینکه پدر مرحومش در خواب از او خواسته که در این کار خیر سهیم شود.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فرادنبه مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان؛ در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با حضور رئیس دادگستری شوش و رئیس زندان دزفول برگزار شد، ۱۴۶ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان شهرستان شوش اهدا شد.


راشد پیری هدف از این اقدام را حمایت از خانواده زندانیان، عنوان و از پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب شوش و مشارکت خیرین در تهیه این بسته‌های معیشتی قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • ماهانه حدود ۷ هزار نفر از اتباع افغانستانی فاقدمجوز به کشورشان بازگردانده شدند
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر