Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - سامانه «مشاهده و فروش سهام عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» با هدف تسریع در پاسخگویی به دارندگان سهام عدالت راه‌اندازی شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دارندگان سهام عدالت که پیشتر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به «سامانه مشاهده و فروش عدالت کارگزاری تامین سرمایه نوین» به نشانی https://se-nibbourse.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rayanbroker.ir ، روزانه جزییات سبد سهام عدالت خود را شامل تنوع، تعداد و ارزش روز هر یک از سهم‌ها مشاهده کنند. علاوه بر این دارندگان سهام عدالت که قصد فروش هر یک از سهم های خود را دارند نیز می توانند تا سقف درصد مجاز تعیین شده، درخواست فروش سهام خود را در این سامانه ثبت کنند.

در حال حاضر مجوز فروش ۶۰درصد از ارزش پرتفوی بورسی و فرابورسی سهام عدالت صادر شده است که اگر دارندگان سهام عدالت روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده باشند، برای فروش سهام خود کافی است با ورود به سامانه مذکور و درج کد ملی و شماره همراه خود، از طریق گزینه «ثبت درخواست فروش» برای فروش سهام خود اقدام کنند. پس از ثبت سفارش فروش، کارگزاری نسبت به فروش سهام در زمان مقتضی اقدام و به محض اعلام مبالغ بستانکاری هر شخص توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه حاصل از فروش سهام به شماره شبایی که مشتریان محترم در سامانه SahamEdalat.ir معرفی کرده‌اند، واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است، آن دسته از مشتریانی که در این فرایند با مشکل مواجه شوند، می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۵-۸۶۷۹۱۱۴۴ نسبت به رفع آن اقدام کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: دارندگان سهام عدالت فروش سهام سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد