Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در مهمترین بازی در گروه دوم  انگلیس موفق شد در خانه دوبریک بلژیک را شکست دهد. مارکوس رشفورد در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی  و ماسون مونت دردقیقه ۶۴ برای انگلیس گلزنی کردند. تنها گل بلژیک نیز توسط روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۶ درون دروازه حریف جای گرفت. با این پیروزی انگلیس با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و بلژیک۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول انگلیس از روی نقطه پنالتی  عکس :گاردین

در گروه اول نیز بوسنی در مقابل هلند نایب قهرمان ۳ دوره جام جهانی و قهرمان جام ملت های اروپا در سال ۱۹۸۸به تساوی بدون گل رسید. بازی حساس این گروه تا دقایقی دیگر بین تیم های لهستان و ایتالیا برگزار می شود.

کرواسی هم در گروه سوم با نتیجه دوبریک مقابل سوئد به برتری رسید. نبرد فرانسه و پرتغال از این گروه ساعت ۲۲/۱۵دقیقه به وقت تهران آغاز می شود. در این گروه پرتغال و فرانسه ۶ امتیازی هستند و برای صدرنشینی مبارزه می کنند.

کد خبر 556569 برچسب‌ها انگلیس بلژیک پرتغال فوتبال - جام ملت‌های اروپا فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس بلژیک پرتغال فوتبال جام ملت های اروپا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان