Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:13:13 GMT

تبریک ویژه باشگاه رئال مادرید به نادال

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۵۴۶۱

تبریک ویژه باشگاه رئال مادرید به نادال

به گزارش افکارنیوز،

 فینال تنیس رولان گاروس امروز بین نواک جوکوویچ و رافائل نادال تنیسورهای شماره یک و ۲ جهان برگزار شد. این ۲ تنیسور برای پنجاه و ششمین بار مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت نادال موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

پس از این قهرمانی باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا این قهرمانی را به نادال تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه نوشت: عضو افتخاری ما رافائل نادال همچنان به پیشرفت افسانه‌ای خود ادامه می‌دهد، مادریدی‌های سراسر جهان بابت 13 قهرمانی شما احساس غرور می‌کنند. تبریک می‌گوییم؛ رافا! شما یک نمونه هستید.

به گزارش فارس، نادال در دیدار مقابل جوکوویچ در ست نخست با اقتدار با امتیاز ۶-۰ به برتری رسید. وی که تبحر زیادی برای بازی در زمین خاکی دارد و سیزدهمین فینال را در رولان گاروس تجربه می‌کند، در ست دوم هم ۶-۲ جوکوویچ را مغلوب کرد.

مرد شماره ۲ جهان در کورت فیلیپ کارتیه در ست سوم ۷-۵ به برتری رسید تا برای سیزدهمین بار قهرمان رولان گاروس شود.

نادال بهترین پیروزی به رکورد راجر فدرر با ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نواک جوکوویچ رافائل نادال رئال مادرید رافائل نادال نادال نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها