Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان چای کشور از پرداخت ۸۵ درصد از مطالبات چایکاران با رقم حدود ۴۱۳ میلیارد تومان خبر داد.

حبیب جهانساز در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین وضعیت برداشت چای سبز در استان‌های شمالی اظهار کرد: تا تاریخ ۱۹ مهرماه ۹۹ بالغ بر ۱۲۳ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است که از این میزان ۶۰ هزار و ۱۷۲ تن برگ سبز درجه یک و ۶۲ هزار و ۹۲۲ تن برگ سبز درجه ۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان چای کشور در مورد ارزش برگ سبز خریداری شده از چایکاران گفت: ۴۸۴ میلیارد تومان تومان چای از چایکاران خریداری شده است.

وی در مورد جزئیات پرداخت مطالبات چایکارانگفت: از میزان برگ سبز خریداری شده حدود ۴۱۳ میلیارد تومان؛ بالغ بر ۸۵ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است و خرید چای سبز تا پایان مهرماه ادامه دارد.

جهانساز گفت: از میزان برداشت چای سبز تاکنون ۲۷ هزار و ۶۹۶ تن چای خشک تولید شده است.

رییس سازمان چای کشور در توضیح تغییرات قیمت چای گفت: قیمت‌ها باتوجه به میزان عرضه و تقاضا و این که عمده چای در فصل پاییز توزیع می‌شود تا حدودی کاهش یافته است.

گفتنی است در سال جاری بیش از ۵۰ هزار خانوار چایکار استان‌های گیلان و مازندران از ۲۵ هزار هکتار باغ برگ سبز چای برداشت می‌کنند.

نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک نیز امسال ۴ هزار و ۶۰۰ تومان و درجه دو، ۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی مطالبات چایکاران خریداری شده برگ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

به گفته او، تاکنون یک ریال از وجه گندم خریداری شده پرداخت نشده است که امیدواریم جایزه تحویل و نحوه پرداخت به گونه ای باشد که میزان خرید به بیش از سال گذشته برسد.

هاشمی با بیان اینکه هفته آینده برداشت انبوه گندم آغاز می شود، افزود: تا قبل از برداشت انبوه گندم باید نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران و جایزه گندم مشخص شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر و تحقق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های مناسب در اردیبهشت برآورد می شود که میزان تولید گندم به بالای ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد