Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره سیاسی اصولگرا گفت: اصل تعدد کاندیداها، چیز خوبی است بنابراین از اینکه تعدد کاندیدا وجود دارد باید خوشحال باشیم چرا ناراحت؟!

«ناصر ایمانی»، چهره سیاسی اصولگرا، در این باره که بسیاری از چهره‌های سیاسی اصولگرا، تعدد کاندیداها برای ورود به انتخابات 1400 را برای روند وحدت جریان اصولگرایی، آسیب‌زا می‌دانند، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: از نظر بنده در جریان اصولگرایی تعدد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم براساس گفته‌هایی که در این باره مطرح می‌شود قضاوت کنیم  به هر روی، هر کسی بنا بر دلایلی ممکن است کاندیدا شدنش را رد نکند اما در عین حال تاکنون، هیچ کس هم تایید نکرده که یقینا، می خواهد کاندیدا شود.

او افزود: علاوه بر اصولگرایان، در جبهه اصلاح طلبان از این گونه بحث ها مطرح است که چه کسانی کاندیدا شوند و در میان اصلاح طلبان هم تعدد وجود دارد؛ منتهی نام آن را تعدد نمی گذاریم چراکه در مرحله عمل و در زمان ثبت نام کاندیداها مشخص می شوند ضمن اینکه هر چه تعدد کاندیدا وجود داشته باشد، نخست باید این نکته را در نظر گرفت که همه این کاندیداها وارد صحنه رقابت نخواهند شد چراکه به هر حال شورای نگهبان در نهایت، 4 یا 5 نفر را تایید می کند و قرار نیست 30 نفر را تأیید کند. از این رو در شورای نگهبان مشخص و محدود خواهد شد.

ایمانی ادامه داد: اصل تعدد کاندیداها، چیز خوبی است اگر در کشور ما چه از طیف اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل و غیره، 30 نفر داشته باشیم که در این شرایط ویژه کشور، خودشان را آماده اداره کشور بدانند، باید خوشحال باشیم چراکه تصور می‌کردیم هیچ‌کس حاضر نیست پا به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری بگذارد و این صحنه پرآشوب را بخواهد، اداره کند بنابراین از اینکه تعدد کاندیدا وجود دارد باید خوشحال باشیم چرا ناراحت؟!

این چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: همین که بسیاری از افراد برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کنند، بسیار مهم است چراکه به هر حال آنها از مردم عادی نیستند و از افرادی هستند که حداقل سوابق مختصری از مدیریت در کشور در کارنامه داشتند که بدین گونه، اشتیاق برای حضور دارند.

او گفت: از سوی دیگر شورای نگهبان به تعبیری در نهایت کاندیداها را الک خواهد کرد و 4، 5 نفر را تایید می کند.

ایمانی در پاسخ به این سوال که آیا با آقایان رییسی و قالیباف درباره حضور در انتخابات صحبتی شده یا خیر؟ اشاره کرد: تاکنون که آقایان رییسی و قالیباف اعلام آمادگی نکرده اند و باید منتظر تصمیم آنها بود.۳

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیش بینی انتخابات 1400 تعدد کاندیداها سیاسی اصولگرا خوشحال باشیم تعدد کاندیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات تاکید کرد و از کاندیداها و هواداران‌شان خواست قانونمند و اخلاق مدار باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضائی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهادهای مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاق مداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

دادستان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود.

کد خبر 747351

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند