Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که گروه های مقاومت در این کشور به دولت بغداد برای ارائه یک جدول زمانبندی درباره خروج نظامیان آمریکایی مهلت داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد محیی» سخنگوی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که گروه های مقاومت در این کشور به دولت بغداد برای ارائه جدول زمان بندی عقب نشینی نظامیان آمریکایی از عراق زمان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه های مقاومت در عراق بر سر تعلیق حملات موشکی خود علیه اهداف آمریکایی تا زمان ارائه جدول مذکور توافق کرده اند.

محیی بیان کرد: اگر نظامیان آمریکایی در عراق به مدت نامحدود باقی بمانند ما از تمام سلاح های موجود علیه آنها استفاده می کنیم.

سخنگوی گردان های حزب الله عراق اضافه کرد: ما تهدیدات آمریکا مبنی بر بستن سفارت خانه خود در بغداد را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: مطرح کردن چنین تهدیداتی باعث پیچیده تر شدن اوضاع و متشنج کردن شرایط شده است.

محمد محیی چند روز پیش نیز اعلام کرده بود که آمریکایی‌ها باید از عراق خارج شوند و اگر با اراده خود این کار را انجام ندهند به صورت افقی از عراق خارج خواهند شد.

وی افزود: چنانچه آمریکایی‌ها بر باقی ماندن در عراق اصرار ورزند مقاومت این کشور، قدرتمندتر از قبل در برابر آنها ظاهر می‌شود. محمد محیی بیان کرد: دیپلماسی در عراق همچنان نقش مهمی در اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور بازی می‌کند. وی افزود: ما بازهم توصیه می‌کنیم شرایط گذشته که باعث شد آمریکایی‌ها به اراده ملت عراق اذعان کنند بررسی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهرک عسقلان، سدیروت و سایر شهرک‌های غلاف غزه را با موشک در واکنش به جنایت‌های اشغالگران در حق مردم غزه هدف قرار داده است.

طبق گزارش المیادین، مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با نیرو‌های اشغالگر فلسطین در غزه ادامه داده و آنها را در تمام محور‌های جنگ به ویژه مناطق مرکزی نوار غزه هدف قرار می‌دهد.

درحالی که امروز (جمعه) جنگ غزه وارد صد و نود و ششمین روز خود شد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی شهر رفح را هدف قرار داد.همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی با اینکه بیش از ۶ ماه است نوار غزه را هدف شنیع‌ترین حملات خود قرار داده است هنوز به هیچ کدام از اهدافش درباره جنگ غزه دست نیافته است.

نشست واشنگتن و تل آویو درباره رفح

در این راستا کاخ سفید اعلام کرد نشستی مجازی میان طرف‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره موضوع رفح برگزار شد.

در این نشست جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و رون درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی و چند مقام دیگر آمریکایی و صهیونیستی حضور داشتند.

مقامات آمریکایی در این نشست درباره نگرانی نسبت به عملیات زمینی در رفح صحبت کردند.طرف صهیونیستی نیز موافقت کرد که نگرانی‌های واشنگتن درباره رفح را درنظر بگیرد و مذاکرات بیشتری انجام دهد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست