Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت خودرو در بازار با افزایش نرخ ارز افزایش ۱۰ تاد ۱۰۰ میلیون تومانی یافت و پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش شریان نیوز،قیمت خودرو در بازار با افزایش نرخ ارز افزایش ۱۰ تاد ۱۰۰ میلیون تومانی یافت و پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 
قیمت خودرو در بازار با افزایش ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مواجه شد و در حال حاضر هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  قیمت پراید ۱۱۱ در بازار آزاد خودرو به ۱۶۰ میلیون تومان رسید و ساینا با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین در خودرو‌های خارجی مانند رنو شاهد افزایش قیمت‌های ۱۰۰ میلیونی هستیم مانند رنو ساندرو که با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت سراتو ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در خودرو‌های عرضه شده توسط ایرانخودرو هم این وضعیت حاکم است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ به ۳۲۲ میلیون تومان رسیده است، پژو ۲۰۰۸ با قیمت بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود و دنا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: ۱۶۰ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور زندگی در جمعه بازار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بین علاوه بر تأمین مایحتاج روزمره خود از خرید پوشاک هم غافل نمی‌شوند، به گفته خریداران قیمت‌های پوشاک در روز بازار‌ها مناسب‌تر از مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

تنوع در جمعه بازار از کیف، کفش و انواع پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، میوه و سبزیجات زیاد است.

البته ناگفته پیداست که گستره دایره انتخاب هر فرد برای خرید، مستقیم به موجودی حساب بانکی او وصل می‌شود.

برخی از مردم قیمت‌ها را مناسب می‌دانستند و برخی هم از قیمت‌های بالا گله داشتند.

همدانی‌ها دراین هوای بهاری با حضور خود به جمعه بازار گرما بخشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه