Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان عفو بین الملل در پوشش اخبار مربوط به نرگس محمدی، زندانی سیاسی، تصویر نرگس محمدی، بازیگر ایرانی را منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز، آزادی نرگس محمدی، زندانی سیاسی، تاکنون حاشیه‌ها و واکنش‌ها مختلفی را به دنبال داشته است. در وهله اول، انتشار اولین ویدئو از او پس از آزادی‌اش با واکنش‌های بسیاری همراه شد چرا که به ادعای رسانه‌های معاند، نرگس محمدی مدت‌ها در اعتصاب غذا و مبارزه با بیماری به سر می‌برده در حالی که تصاویر منتشرشده از او پس از آزادی، خلاف آن را نشان می‎داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز گاف عجیب برخی رسانه‌های خارجی که برای پوشش اخبار مربوط به نرگس محمدی، زندانی سیاسی، از تصاویر نرگس محمدی، هنرپیشه ایرانی استفاده کرده بودند سوژه کاربران شد. سازمان عفو بین الملل نیز که مورد اعتماد و استناد همیشگی فعالان مدنی و سیاسی در ایران بوده گویا عکس نرگس محمدی را بدون هیچ شناختی از گوگل برداشته است.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از خیرین جشن گلریزان میاندوآب گفت: با کمکهای خیرین بزرگوار که با نگاهی دقیق و درست به یک موضوع اجتماعی به نام زندان ورود کردند در سه سال گذشته کمکهای خیرین به جشنهای گلریزان رشد ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

ناصر عتباتی افزود: از محل کمکهای مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و امید است با کمکهای مردمی به ستاد دیه در جشنهای گلریزان امسال در مرحله نخست ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی، با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب در سازش پرونده ها بویژه در پرونده های قصاص نفس دارای رتبه های برتر استان است، گفت: این امر نشان از بزرگواری و قلب های بخشنده و مهربانی است که خدا نصیب مردم این خطه از استان نموده، لذا از خیرین انتظار داریم به مانند همیشه نگاه ویژه ای به این فرهنگ حسنه داشته باشند.

وی، در پایان از انجمن حمایت از زندانیان نیز خواست تا اقدامات خود را در راستای حرکت به سمت درآمدزایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام گل حسینی، رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب از خیرین این شهرستان قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان میاندوآب گفت: ۳۲۰ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن هستند و خدماتی همچون بسته های معیشتی، خدمات پزشکی، دارویی و روانپزشکی از سوی خیرین و پزشکان خیر به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه می شود.

مسعودی افزود: در جشن گلریزان امسال خیرین بزرگوار میاندوآب مبلغ هفت میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز نمودند و شاکیان نیک سیرت هم به میزان سه میلیارد و 840 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کردند.

فتحی، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هم در این مراسم از حضور فعال خیرین در جشنهای گلریزان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از خیرین نیک سیرت با اهدای لوح تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی