Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۵٢هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف این استان مختومه شده است گفت: تمام تلاش مان این است که رسیدگی به پرونده ها با بیشترین دقت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. جبار تجری در گفت‌وگو با میزان گفت: در شش ماهه اول امسال ۵۲ هزار و ۷۱۱ فقره پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان رسیدگی و مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به رسیدگی به بخشی از پرونده‌های دستگاه قضایی استان در شورا‌های حل اختلاف، اظهار کرد: در سطح استان ۱۷۷ شعبه شورای حل اختلاف – ۱۴۴ شعبه شهری و ۳۳ شعبه روستایی- داریم که به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

تجری مجموع پرونده‌های شش ماهه اخیر شورا‌های حل اختلاف استان را ۵۲ هزار و ۷۱۱ فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۴۵ پرونده موجودی از قبل و ۵۳۰۰۴ فقره پرونده ورودی جدید بوده است.

رییس شورا‌های حل اختلاف استان اضافه کرد: طی این مدت ۵۲ هزار و ۷۱۱ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شد که ۱۰۹۹۵ فقره آن از طریق ایجاد مصالحه بین طرفین ختم شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: با مجموعه فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان حدود ۳۰ درصد پرونده‌های قابل سازش در استان به مصالحه ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۲ هزار و ۹۳۸ فقره پرونده در شورای‌های حل اختلاف استان درحال رسیدگی است گفت: مجموعه اعضای شورا‌های حل اختلاف استان تلاش می‌کنند رسیدگی به پرونده‌های ورودی به شعب با دقت و در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.             بیشتر بخوانید:            رهایی محکوم به قصاص پس از ۴ سال انتظار با تلاش اعضای شورای حل اختلاف جهرم انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه حل اختلاف پرونده مختومه سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه حل اختلاف پرونده مختومه سازش شورا های حل اختلاف استان شورای حل اختلاف پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول