Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به نقض آتش بس اعلام شده میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت که ایران مجددا از دو طرف می‌خواهد ضمن پایبندی به آتش بس، گفت‌وگوهای خود را در چارچوب حقوق بین‌الملل و احترام به تمامیت ارضی یکدیگر و تخلیه شهرهای اشغالی از سر گیرند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده دراین‌باره اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تأسف از نقض آتش بس اعلام شده در درگیری‌های اخیر میان جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان و دعوت از طرفین به خویشتنداری بیشتر، حملات موشکی به زیر ساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی شهرها و کشتار غیر نظامیان را محکوم کرده و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مجدداً از طرفین می‌خواهد ضمن پایبندی به آتش بس، گفت‌وگوهای خود را در چارچوب حقوق بین‌الملل و احترام به تمامیت ارضی یکدیگر و تخلیه شهرهای اشغالی از سر گیرند و در این راه آمادگی خود را برای تسهیل این گفت‌وگوها برای رسیدن به صلح و راه حل دائمی و پایدار در منطقه اعلام می‌دارد.

کد خبر 449371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان جمهوری آذربایجان درگیری های ارمنستان و آذربایجان قره باغ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حامد اصلانی مدیرکل دیوان محاسبات استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد با تأکید بر اینکه نباید فرد یا نهادی را از قانون استثنا کرد، اظهار داشت: ایجاد استثنا در قانون مانند یک ویروس است که وارد بدن انسان می‌شود و همه اعضا را درگیر می‌کند.

 وی گفت: افرادی که خوب کار می‌کنند و در مراکز حساس هستند باید به‌صورت قانونمند از آنها حمایت شود تا عدالت در مورد آنها برقرار و حقشان ادا شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید بدانیم که همه ما تحت نظارت خداوند هستیم، افزود: اگر بتوانیم در اثر اعتقاد و باوری که داریم و نمازی که می‌خوانیم فقط خدا را ببینیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و سایر ارکان نظام اسلامی خداباور و دین‌باور هستند و دارند کار می‌کنند، گفت: هیچ‌کدام از کشورهای عربی که هم مذهب فلسطینیان هستند با وجود این که ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را می‌بینند؛ ولی هیچ اقدامی انجام ندادند.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر اتکای به قدرت خداوند و عنایت امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال حمله اسرائیل به ایران از آذربایجان؟ | واکنش‌ها را ببینید
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • تنش میان ایران و اسرائیل؛ چه خواهد شد؟
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"