Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@22:24:10 GMT

خشم مورینیو از رفتار ساوت گیت با هری کین

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۷۵۵۸

خشم مورینیو از رفتار ساوت گیت با هری کین

ژوزه مورینیو از رفتار گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس خشمگین است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هری کین در دیدار تیم ملی انگلیس مقابل بلژیک در نیمه دوم وارد زمین شد. این بازیکن با وجود اینکه سلامت خود را به دست نیاورده بود برای تیمش بازی کرد و سه شیرها در پایان برابر تیم اول رنکینگ فیفا 2 بر یک برنده شدند تا به صدر جدول گروه دوم سطح A صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «دِیلی مِیل» اعلام کرد گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس تصمیم گرفته تا روز چهارشنبه در صورت آماده بودن هری کین از این بازیکن مقابل دانمارک استفاده کند و با این کار عملاً خشم ژوزه مورینیو را مضاعف خواهد کرد. سرمربی تاتنهام دوست ندارد تا کاپیتان تیمش را از دست بدهد اما ساوت گیت این آمادگی را دارد تا از این بازیکن که کاپیتان تیم ملی انگلیس است در دیدار با دانمارک بهره برد و بدون تردید چالش بزرگی بین این دو مربی ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس ژوزه مورینیو هری کین گرت ساوت گیت تیم ملی انگلیس ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames مربی ملی بوکس استرالیا پس از اعتراف به قلدری و آزار برخی ملی پوشان بوکس زنان از حضور در المپیک پاریس انصراف داد.

جیمی پیتمن پس از تور‌های خارج از کشور در سال گذشته توسط مؤسسه رزمی استرالیا به ۱۱ نقض جداگانه قوانین رفتار متهم شده است.دادگاه ملی ورزش، یک نهاد دولتی مستقل که برای حل و فصل اختلافات ورزشی ایجاد شده است، ماه گذشته شواهد اهانت آمیزی علیه او جمع آوری کرد و روز گذشته آنرا علنی کرد.

­پیتمن ۴۲ ساله در طول این جلسه دادگاه گفت:"شرمنده و خجالت زده" ام برخی از رفتار‌های من نادرست بوده است اتهام خود را قبول دارم.

در رای دادگاه آمده است: با در نظر گرفتن شواهد، اوبه جرم خود اعتراف کرده است و به دلیل اینکه نمی‌خواست استرس یا اضطراب بیشتری برای ورزشکارانی که برای بازی‌های المپیک آینده آماده می‌شدند ایجاد شود رای دادگاه را پذیرفت و از سمت خود در تیم ملی کنار رفت.

دادگاه وی را ۶ ماه با محرومیت روبرو کرد و از وی خواست تا از شاکیان عذر خواهی کند.

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏