Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام خبر شناسایی پیکر پاک شهدای مدافع حرم در خان‌طومان سوریه، از روز گذشته بازتاب زیادی در بین کاربران فضای مجازی داشت. کاربران با شنیدن این خبر هشتگ‌هایی را به یاد آنها داغ کردند و از غربت و شهادت غریبانه‌شان نوشتند.

شهدای خان‌طومان ۴ سال قبل در جنگ با داعش با مظلومیت تمام در این منطقه به شهادت رسیدند و دیروز خبر شناسایی آنها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

بوی پیراهن خونین کسی می‌آید؛ این خبر را برسانید به کنعانی‌ها

یکی از شهدایی که پیکرش روز گذشته شناسایی شد شهید مجید سلمانیان از استان البرز است. محمد مهدی همت، پسر شهید همت با انتشار فیلمی از این شهید نوشت:

" شهیدی که روز قبل تماس اعزام به سوریه در خواب دید که حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) او را به مدافعی حرم انتخاب کرده است. امروز شهید مجید سلمانیان بعد از ۴ سال پیکرش در سوریه شناسایی شد. همت نوشت: والله والله والله هیچ کس الکی شهید نشد و خون شهدا پایمال نمی‌شود. #شهادت #مدافعان_حرم"

در ادامه استوری و ویدئو محمد مهدی همت را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم تفحص شهدا مجید سلمانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مراسم بزرگداشت حاجیه خانم رخسار امینی   از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب برگزار خواهد شد.

شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.

همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی