Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این قسمت از تقوم طرفداری به سراغ روز بیست و یکم مهر ماه رفتیم و حواشی و اتفاقات مهم ورزشی در این روز را مرور کردیم.  

به گزارش طرفداری، اتفاقات ورزشی روز بیست و یکم مهرماه در دهه گذشته را در این قسمت از تقویم طرفداری بررسی می کنیم. 

بازتاب پیروزی ایران بر عراق در خبرگزاری فرانسه (1380/07/21)

خبرگزاری فرانسه از تهران ، عصر روز جمعه پس از پیروزی تیم ملـــی فوتبال ایران مقابل عراق نوشت : ایران با پیروزی دو بر یک مقابل حریـف دیرین خود گام بلند دیگری به سوی رسیدن به جام جهانی 2002 برداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری نوشت : ایران با این پیروزی با کسب 15 امتیاز و یـــک امتیاز بیشتر از عربستان سعودی در صدر جدول رده بندی رقابتهای گروه اول مقدماتی جام جهانی 2002 در قاره اسیا قرار گرفت . با نتیجه به دست آمده تکلیف صعود تیم نخست گروه اول به جام جهانی 2002 به روز جمعه اینده موکول شد که تیم ایران باید در شهر منامه به مصاف بحرین برود و عربستان سعودی نیز در شهر ریاض میزبان تایلند خواهد بود. از گروه اول تنها تیم نخست بطور مستقیم به جام جهانی راه خواهد یافت و تیم دوم در دیدار پلی اف / حذفی / به دیدار تیم دوم گروه دوم خواهد رفت .

این خبرگزاری در بخش دیگری از اخبار خود درباره دیدار تیم هـــــای ایران و عراق نوشت : مهدی مهدوی کیا که عضو تیم فوتبال باشگاه دسته اولی هامبورک آلمان است در دقیقه 27 و علی کریمی در درقیقه 71 زننده گلهای تیم ایران دربرابر عراق بودند ، " قحطان دراین " نیز در دقیقه 52 تک تیم عراق را به ثمر رساند. 100 هزار تماشاگر مشتاق ایرانی که انتظار گلهای بیشتری از تیم ملی فوتبال خود داشتند ، برای نخستین بار در 25 سال گذشته شاهد حضور تیم ملی فوتبال عراق در پایتخت ایران بودند. براساس گزارش این خبرگزاری عراق از 14 بار بازی در برابر تیم ایران تنها سه بار موفق به شکست این تیم شده است ، این درحالی است تیم ایران با پیروزی دو بر یک مقابل عراق در تهران برای سومین بار در استانه سومین صعود خود به جام جهانی قرار گرفته است . 

گل محمدی: برای قهرمان شدن برنامه داشتیم  (1381/07/21)

یحیی گل محمدی کاپیتان تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی بر ژاپن و کسب مدال طلای بازیهای آسیایی بوسان گفت: ما برای قهرمانی در این رقابتها برنامه ریزی کرده بودیم و بازیکنان در بوسان هر چه توان داشتند برای سربلندی ایران بکار بردند . این موفقیت بزرک را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدارم این قهرمانی باعث شود تا مسوولان توجه بیشتری به فوتبال داشته باشند.

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: خوشبختانه اسکلت بندی تیم فوتبال ایران در بوسان را بازیکنان جوان و اتیه دار تشکیل می دادند که آنها می توانند در اینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند و ما را به جام جهانی 2006 آلمان رهنمون کنند . تیم ژاپن امروز بازی خوبی را ارائه کرد و حریف اسانی برای ما نبود اما بازیکنان ایران با گامهای استوار به میدان آمدند و توانستند مزد برتری خود را با قهرمانی دریافت کنند . امید است این قهرمانی پلی برای پیروزیهای بعدی باشد و این جوانان که استخوان بندی تیم ملی ایران را تشکیل می دهند بتوانند با حمایت بیش از پیش مسوولان تیم ملی کشورمان را در مسابقات آتی یاری دهند .

" البر" تا سال 2004 در تیم بایرن مونیخ باقی می ماند (1382/07/21)

" جیووانی البر" مهاجم ملی پوش و برزیلی تیم فوتبال باشگاه بایــــرن مونیخ آلمان ، روز شنبه اعلام کرد: قصد دارد مدت قرارداد خود را با این تیم تا سال 2004 تمدید کند. به گزارش خبرگزاری آلمان از مونیخ ، وی که این مطلب را در گفت و گو با روزنامه "ابنزیتونک " عنوان کرد، برخلاف شایعات اعلام شده مبنی بر ملحق شدنش به یکی از باشگاههای اسپانیا ، درصدد است همچنان در عضویت بایرن مونیخ باقی بماند.

" البر" که در دیدارهای نخست بایرن مونیخ در رقابتهای قهرمانــــــی باشگاههای آلمان / بوندسلیگا / از سوی " اوتمار هیتزفلد" مربی این تیم بر روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت ، چهارشنبه شب گذشته با دو گل خود در برابر تیم فاینورد روتردام هلند درچارچوب رقابتهای قهرمانی باشگاههای اروپا ، مدافع قهرمانی این رقابتها را از یک شکست حتمی نجات دهد . بایرن مونیخ در این دیدار به تساوی دو بر دو دست یافت . وی توانسته است در سه دیدار گذشته در جریان رقابتهای قهرمانی باشگاههای آلمان و اروپا 7 بار گلزنی کند. پیش از این در خبرها امده بود که " البر" باوجود قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم بایرن مونیخ و گلزنی های حساس برای این تیم به خاطر قرار گرفتن در نیمکت ذخیره ها در دیدارهای نخست این تیم در اغار فصل جدید قصد دارد بایرن مونیخ را ترک کند. البر سال گذشته با تیم بایرن مونیخ به مقام قهرمانی بوندسلیگا و باشگاههای اروپا دست یافت.

دایی نشان شجاعت را می گیرد و به قطر می آید (1383/07/21)

پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاره الوکره دوحه برای انجام نخستین تمرین ، دکتر محمد دادکان رییس فدراسیون و برانکو ایوانکوویـــــچ سرمربی تیم ایران دوشنبه شب در محاصره خبرنگاران قطری و شبکه تلویزیونـــی الجزیره اسپورت قرار گرفتند. دادکان در پاسخ به سووال های خبرنگاران گفت دیدار چهارشنبه شب برای مــــا بسیار مهم است و تیم ما برای صعود ، نیاز به هر سه امتیاز این دیـــــدار دارد. امیدوارم بازی خوبی برای هر دو تیم باشد و نتیجه مسابقه نیز نتیجه مناسبی برای تیم کشورم . این بــازی دیدار آسانی نیست، اما شرایط تیمی ما از قطر بهتر است و حضور تماشاگران قطری نیز تاثیری روی تیم ما ندارد.

رییس فدارسیون فوتبال ادامه داد:"ما به دوحه آمده ایم تا نتیجه خوبی بگیریم تا کار به روز آخر نکشد زیرا می دانیم که اردن و قطر، ارتباط خوبی با هم دارند. نتیجه دیدار با تیم ملی آلمان، تاثیری روی تیم ما نگذاشته است، زیرایک بازی دوستانه و تدارکاتی بود واتفاقا اکنون تیم ایران با اشتیاق بیشتری با قطر بازی خواهد کرد. وی درباره علت تاخیر سفر"علی دایی" به دوحه گفت: وی قراراست روز سه شنبه طی مراسمی از رییس جمهــوری ایران نشان شجاعت دریافت کند، و به ایــن دلیل سه شنبه شب به جمع ما ملحق خواهد شد. وی در خصوص کادر فنی تیم ملی ایران گفت: کادر فنی تیم ما بازیهای قطر را دیده و آن را آنالیز کرده است، و برای این تیم برنامه خاصـــــی در نظر گرفته است. 

"رائول" تنها اسپانیایی فهرست بهترین بازیکنان "فیفا" در سال 2005 است (1384/07/21)

"رائول گونزالس" کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا تنها بازیکن این کشور جنوب غربی اروپااست که در فهرست بهترین بازیکنان سال 2005 میلادی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) قرار دارد. با این وجود، روزنامه ورزشی "مارکا" چاپ مادرید روز پنجشنبه احتمال داد که "رونالدینهو" بازیکن برزیلی باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا همانند سال گذشته جایزه بهترین بازیکن سال 2005 میلادی را از آن خود کند. فدراسیون بین المللی فوتبال در فهرست خود 30 بازیکن را از نقاط مختلف جهان جای داده است و در روز 28 آذر(19 دسامبر) در مراسمی بهترین بازیکن را معرفی خواهد کرد.

در این فهرست ، برزیل با هفت بازیکن بیشترین شمار بازیکنان را دارد که "آدریانو" در باشگاه اینترمیلان ، "کافو" و "کاکا" در باشگاه آث میلان ، "رونالدینهو" در تیم بارسلونا و "روبرتو کارلوس" ، "روبینهو" و "رونالدو" در تیم رئال مادرید بازی می کنند. نام قاره آفریقا نیز با چهار بازیکن در این فهرست جلوه خاص خود را دارد. "دیدیر دروگبا" ، "مایکل اسین" ، "ساموئل اتوو" و "جای جای اوکوچا" قرار است از نام آفریقا در برابر 18 بازیکن اروپایی و 8 بازیکن آمریکای جنوبی برای کسب جایزه "فیفا" دفاع کنند. این در حالی است که قاره کهن آسیا هیچ نامی در میان بزرگان فوتبال جهان ندارد. به نوشته روزنامه مارکا ، باشگاه رئال مادرید با حضور شش بازیکن خود در فهرست "فیفا" ، بالاترین رتبه را از نظر باشگاهی در اختیار گرفته است. بازیکنان تیم رئال مادرید در این فهرست علاوه بر "رائول" و سه بازیکن برزیلی، "زیدان" و "بکهام" دو بازیکن خط میانی به ترتیب فرانسوی و انگلیسی رئال هستند.

" ضدفوتبال " بحرینی ها ، اعتراض استرالیایی ها را در برداشت (1385/07/21)

"مارک شوارزر" و "برت امرتون" دو بازیکن تیم ملی فوتبال استرالیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند با تاکتیک های وقت کشی بحرینی ها در مسابقه مقدماتی جام ملتهای آسیا برخورد کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیدنی، به اعتقاد بازیکنان تیم ملی استرالیا، "فرید علی محمد المرزوقی" داور اماراتی دیدار روز چهارشنبه اقتدار لازم برای برخورد با رفتارهای تئاتری و ضدفوتبال بازیکنان حریف را نداشت. گلهای نیمه نخست توسط جان آلوئیسی و مارک برشیانو موجب شد استرالیا با برتری 2 بر صفر در صدر گروه چهارم قرار گرفته و به جام ملتهای آسیا صعود کند. شوارزر دروازه بان باشگاه میدلزبورو از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست ترفندهای وقت کشی را از صحنه مسابقات حذف کنند. وی به روزنامه دیلی تلگراف گفت: بازی در آسیا و این صحنه ها برای ما تازگی دارد و به نظر می رسد رفتارهای نمایشی و ضدفوتبال در آنها نهادیه شده و ادامه خواهد داشت. شوارزر افزود: حداقل پنج بار کادر پزشکی به داخل زمین آمد و هر بار بلافاصله بازیکنان بحرینی بلند شده و شروع به بازی کردند.

امرتون بازیکن باشگاه بلکبرن نیز معتقداست فدراسیون بین المللی فوتبال باید تلاش بیشتری برای حذف چنین رفتارهایی انجام دهد. روزنامه دیلی تلگراف به نقل از وی نوشت: فیفا باید نظارت بر مسابقات را تشدید کند چون برخی اتفاقات تاسف آور و مایوس کننده است و لازم است از دامن فوتبال پاک شود. به گفته امرتون، دیدار چهارشنبه شب به خاطر داوری لوث شده و به خاطر خطاهای متعدد و نمایشی بازیکنان حریف بارها متوقف شد. سی و شش هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه، با هر بار ورود برانکارد به داخل زمین، بحرینی ها را هو کردند. امرتون در دیدار ماه گذشته مقابل کویت نیز شاهد چنین صحنه هایی بوده و معتقد است برابر چنین تیم هایی ، اغلب باید انتظار ضدفوتبال را داشت. وی گفت شیوه جدیدی از بازی با توپ را مقابل بحرین و کویت شاهد بوده است.

هواداران یوونتوس خواستار اخراج رانیه ری شدند (1387/07/21)

نتایج ضعیف اخیر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا موجب شده بسیاری، توانایی کلودیو رانیه ری را به عنوان سرمربی این تیم زیر سوال ببرند و بسیاری از هواداران این باشگاه خواستار اخراج وی شوند. به گزارش سایت گل، مسابقات فصل 2009 - 2008 سری آ، دومین فصلی است که رانیه ری هدایت تیم یوونتوس را برعهده دارد اما ظاهرا با وجود اینکه در فصل گذشته، این تیم را به عنوان سومی رساند، این بار کار او کمی مشکل تر شده است.
بر همین اساس سایت com.Tuttusport به نظرسنجی از هواداران این باشگاه پرداخته تا نظر آنها را در این باره بداند. بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، 64 درصد اعلام کردند که زمان رفتن رانیه ری فرا رسیده است در حالیکه 36 درصد باقی مانده ضمن امیدواری برای ماندن این مربی ابراز عقیده کردند که وی توانایی لازم برای تغییر در وضعیت موجود تیم یوونتوس را دارد.
گرچه کار رانیه ری به عنوان یک مربی هنوز تمام نشده است اما طبق نظر علاقه مندان به فوتبال ایتالیا، وقت آن رسیده که یوونتوس یک تصمیم جدی بگیرد.
تعطیلی مسابقات ملی، زمان خوبی برای رانیه ری است که تیمش را از نو بسازد و مسابقه هفته آینده این تیم مقابل ناپولی در سن پائولو می تواند لحظه تعیین کننده ای در مورد آینده سرمربی سابق تیم چلسی باشد.

تذکرکتبی یک باشگاه فوتبال آلمان به سه بازیکن مسلمان بدلیل روزه گرفتن (1388/07/21)

یک باشگاه دسته دومی لیک فوتبال آلمان (بوندسلیگا) به سه بازیکن این کشور که در ماه رمضان بدون کسب اجازه از این باشگاه روزه گرفته بودند ، تذکر کتبی داد. به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه بیلد ، باشگاه اف اس وی فرانکفورت، این تذکر را با اشاره به مفادی از قرارداد این بازیکنان به سمیلا کولی بالی، پاسایکو کویابی و ولید مختاری داده است. این باشگاه در قرارداد این بازیکنان ماده ای قرارداده است که طبق آن این افراد بدون کسب اجازه کتبی از باشگاه نمی توانند، روزه بگیرند. یک سخنگوی باشگاه اف سی وی فرانکفورت با خودداری از ابراز نظر در این باره گفت: بزودی اعلامیه مطبوعاتی از سوی باشگاه در این باره منتشر خواهد شد. درهمین حال کنعان کولات رییس جامعه ترک های آلمان خواستار تعطیلی کل مدارس این کشور در روز عید سعید فطر شد. وی افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات مسیحی دانش آموزان مسلمان نیز تعطیل می شوند و حتی تعدادی از خانواده های مسلمان اعیاد مسیحی را جشن می گیرند، تعطیلی مدارس در عید فطر در آلمان در جهت نزدیکی ادیان وهمگرایی بیشتر آنان می تواند، موثر واقع شود.

ارغوان رضایی به تنیس بازان دختر ایران تمرین می دهد (1389/07/21)

ارغوان رضایی تنیس باز ایرانی الاصل مقیم فرانسه درمقاطعی از سال با حضور در تهران به ملی پوشان دختر کشورمان تمرین خواهد پرداخت. رضایی عصر چهارشنبه با مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس دیدار و درباره گسترش همکاری های خود با این فدراسیون به گفت وگو پرداخت.در همین راستا، مقرر شد این تنیس باز در مقاطعی از سال به تهران سفر کرده و با شرکت در اردوهای آمادگی تیم جوانان دختر ایران، تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهد. همچنین قرار شد، ارسلان رضایی پدر این تنیس باز برنامه های بلندمدتی را برای تنیس بازان نوجوان و جوان ایرانی طراحی و در اختیار فدراسیون تنیس قرار دهد. رضایی در سال 2010 میلادی با کسب مقام قهرمانی رقابت های بین المللی مادرید اسپانیا به رده پانزدهم برترین تنیس بازان زن جهان صعود کرد.

پرتغال مورینیو را به عنوان سرمربی‌ تیم ملی‌ می‌ خواهد (1390/07/21)

یاس و نا امیدی پس از شکست تیم ملی‌ فوتبال پرتغال مقابل دانمارک در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام 2012 ملت های اروپا و نیاز این تیم در صعود به این بازی ها موجب شده که مردم پرتغال، خواهان "خوزه مورینیو" سرمربی تیم رئال مادرید برای سرمربیگری تیم ملی کشور خود شوند. هواداران پرتغالی و حتی مطبوعات و رسانه های پرتغال می‌ خواهند که مورینیو، سرمربیگری تیم ملی‌ پرتغال برای دو دیدار آینده این تیم در روزهای 11 و 15 ماه نوامبر را بدست گیرد.
بازیکنان تیم ملی‌ فوتبال پرتغال نیز معتقدند که حضور خوزه مورینیو در تیم ملی‌ این کشور به منظور غلبه بر آخرین سد معبر قبل از صعود به مرحله فینال و حضور در مرحله نهایی این مسابقه ها به میزبانی مشترک کشورهای اوکراین و لهستان، امری کلیدی است. بازی نادرست، بی‌ اعتمادی، غیبت بازیکنان مهم از جمله "کوئنترائو" و "پپه" و ترک تیم ملی‌ از سوی "کارولیو"، برخی‌ از دلایلی هستند که مشکلات تیم ملی‌ فوتبال پرتغال را دو چندان کرده ا‌ند.
فدراسیون فوتبال پرتغال، سال گذشته قصد داشت مورینیو را سرمربی تیم ملی‌ فوتبال این کشور کند اما به دلیل به توافق نرسیدن مجبور شد "پائولو بنتو" را سرمربی این تیم کند که نتایج بد تیم ملی‌، هر روز از میزان حمایت هواداران از او را کاهش می‌ دهد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فوتبال پرتغال بهترین بازیکن جام جهانی رئال مادرید بایرن مونیخ بین المللی تیم فوتبال سال گذشته تیم ایران رانیه ری تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است

افسانه چترنور درباره وضعیت فوتبال زنان در ایران صحبت کرد.

طرفداری | خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است.

افسانه چترنور به تسنیم گفت:

یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد:

سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد:

از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت:

بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد:

امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد:

من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد:

شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند