Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@11:16:57 GMT

نگارش «بچه مهندس4» به نیمه رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۸۸۳۴

نگارش «بچه مهندس4» به نیمه رسید

ایران اکونومیست-نگارش مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس4» به نویسندگی حسن وارسته و کارگردانی علی غفاری به نیمه رسید.

نگارش سریال «بچه مهندس۴» به نیمه رسیده است و به احتمال فراوان از آبان ماه مقابل دوربین می رود.

همچنین تا الان روزبه حصاری و مهشید جوادی به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده اند و در ادامه هر کدام از بازیگران که به ضرورت درام به قصه کمک کنند به فراخور به سریال اضافه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن وارسته نیز که نگارش فصل دو و سه این سریال را به عهده داشته در فصل چهار هم نویسنده «بچه مهندس» است.

سعید سعدی تهیه کنندگی «بچه مهندس۴» را به عهده دارد که این شب ها سریال «نجلا» به تهیه کنندگی او از شبکه سه سیما بروی آنتن می رود.

آنطور که پیدا است «بچه مهندس4» در رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ و فصل سه در ماه رمضان ۹۹ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاد سمیعی بیش از هشتاد سال در عرصه‌های گوناگون فرهنگ ایران زمین شامل ترجمه، ژورنالیسم، دانشنامه نگاری، گیلان شناسی و مباحث ادبی قلم زد و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
دریافت جایزهٔ ادبی کوماندور، عالی‌ترین جایزه ادبی وزارت علوم و آکادمی فرانسه، که در میان جامعه فرهنگی ایران، بی همتاست، افتخاری است که بر جهان فرهنگی کشورمان درخشان و تابان است.
کتاب «نگارش و ویرایش» استاد سمیعی که به چاپ بیستم رسیده، نخستین اثر علمی در عرصه نگارش و ویرایش است. 
وی شاگرد اساتیدی، چون ملک الشعرای بهار، بدیع الزمان فروزانفر و احمد بهمن یار بود.
استاد احمد سمیعی دوم فروردین سال ۱۴۰۲ در سن ۱۰۲ سالگی به دلیل کهولت سن در منزلش تهران درگذشت و پس از آن به زادگاهش رشت منتقل و در محوطه تالار مرکزی این شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما نسبت به سال گذشته
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»