Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@20:02:20 GMT

کشف یک دستگاه گنج‌یاب از 3 سارق تحت تعقیب در سامان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۷۶۲

کشف یک دستگاه گنج‌یاب از 3 سارق تحت تعقیب در سامان

عبدالرضا قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 9 سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 15 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و کش‌روی اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: در پی وصول خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه گنج یاب توسط سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان سامان، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش زاینده‌رود قرار گرفت که طی تحقیقات فنی پلیس و اطمینان از صحت خبر، سه متهم در این راستا شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: این سه متهم شناسائی شده با هماهنگی مراجع قضایی، در دو عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها دستگاه گنج‌یاب مورد نظر کشف و در بازجوئی فنی پلیس مشخص شد که این افراد در رابطه با سرقت یک دستگاه گنج یاب و 4 کیلوگرم طلا در یکی از استان‌های همجوار تحت تعقیب هستند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشين فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری سرقت دستگیری طلا سرقت طلا گنج ياب کشف عمليات پلیس دستگاه گنج یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت ۱۴ دستگاه خودروی شوتی و اتوبوس توقیف و مقدار ۷ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان بیرجند 9 دستگاه خودروی شوتی و 5 دستگاه خودروی اتوبوس را برای بررسی بیشترمتوقف کردند. 

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها 9 دستگاه خودروی شوتی و 5 دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف و مقدار 7 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه 14 دستگاه خودرو توقیف و 14نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

 دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد. 

انهدام باند سارقان و کشف 10 فقره سرقت در بیرجند  

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز از کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 3 نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران کلانتری 13 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 3 نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 10 فقره سرقت اعتراف کردند. 

کارگر گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده