Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده کل قوا نیروهای مسلح دانشگاه افسری امام علی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد نقیب، در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری آئین رونمایی از یادمان نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) خبر داد.

وی گفت: به پاس زنده نگهداشتن مقام شامخ شهدا یادمان «نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری به دانشگاه امام علی علیه السلام» توسط شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه با مشارکت فرهنگسرای مترو و مسئولان دانشگاه افسری امام علی علیه السلام، در ایستگاه مترو امام علی (ع) طراحی و نصب شده است.

نقیب افزود: نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی علیه السلام اهدایی مقام معظم رهبری به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) به این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ است.

آئین رونمایی از نشان فداکاری با اجرای ویژه «یگان موزیک دانشگاه»، «پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده دانشگاه و تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در ایستگاه دانشگاه امام علی علیه السلام برگزار شد.

کد خبر 6080188

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت