Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:46:37 GMT

«صبح شام» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۴۷۰

«صبح شام» رونمایی می‌شود

انتشارات سوره مهر یکی دیگر از تازه‌ترین آثار خود در حوزه خاطره نگاری را با موضوع بحران سوریه و با روایتی از دکتر حسین امیرعبداللهیان رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کتاب «صبح شام» خاطرات دکتر حسین امیرعبداللهیان است که روایتی از بحران سوریه دارد و از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب که محمدحسین مصحفی آن را تدوین کرده است، روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری ساعت ۱۱ در بنیاد شهید سلیمانی رونمایی می‌شود.

گفتنی است، حسین امیرعبداللهیان (زاده ۱۳۴۳ خورشیدی در دامغان) دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی است. وی از چهره‌های شناخته شده وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران (دانش‌آموخته دانشکده روابط بین‌الملل در رشته روابط دیپلماتیک و دارای PHD روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران) است. مواضع صریح و تحرک فعال بین‌المللی و منطقه‌ای؛ او را در بحران‌های عراق و سوریه و تحولات غرب آسیا و شمال آفریقا برجسته ساخت.

همچنین از امیرعبداللهیان دو مقاله با عنوان‌های «بحران سوریه و امنیت ناپایدار منطقه‌ای» در فصلنامه مطالعات راهبردی و «چرایی تحولات سوریه و پیامدهای آن» در فصلنامه کنفرانس بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی چاپ شده است.

یادآور می‌شود، مراسم رونمایی از تاب «صبح شام» خاطرات دکتر حسین امیرعبداللهیان با تدوینی از محمدحسین مصحفی روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری ساعت ۱۱ در بنیاد شهید سلیمانی رونمایی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری شهید سلیمانی انتشارات سوره مهر حسین امیرعبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام‌آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس‌جمهور محترم کشورمان به اسلام‌آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی‌مابین تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تأکید کرد خوشبختانه هماهنگی‌ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش‌های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام‌آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی
  • تبیین مواضع ایران در سازمان ملل