Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:11:15 GMT

چهارمین جلسه دادگاه محمد امامی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۴۸۷

چهارمین جلسه دادگاه «محمد امامی» تهیه کننده سریال شهرزاد امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
چهارمین جلسه دادگاه «محمد امامی» آغاز شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی» تهیه کننده سریال شهرزاد و از جمله متهمان بانک سرمایه امروز (دوشنبه بیست و یکم مهرماه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه متهم «محمد امامی» در جایگاه مخصوص قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

متهم امامی گفت: در ابتدا سخنم با اهالی رسانه است، بدیهی‌ترین خواسته من این است که به همان میزان که کیفرخواست را پوشش دادید دفاعیات من را هم پوشش دهید. بزرگترین مشکل من طی این چند سال بایکوت رسانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در ادامه از ظلم بزرگی که در حق بازیگران شریف سریال شهرزاد شد و از آن‌ها به دلیل همه توهین‌هایی که به خاطر من صورت گرفته بود، با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم و از نامه حمایتی که برای مرخصی من نوشتند، کمال تشکر را دارم، از اینکه به خاطر این نامه مورد حمله رسانه‌های قرار گرفتند، عذرخواهی می‌کنم.

این متهم گفت: من از کودکی کار کردم و تشنه شهرت نبودم و نیستم و از دقایق زندگی برای تحقق رویاهایم استفاده کردم و کارنامه‌ام مستندترین متن دفاعیه من است.

قاضی مسعودی مقام گفت: حرف‌های مطرح در کشور مبنی بر آنچه که شد، به دور از اخلاق است، در حالی که بسیاری از پرونده‌های ما هنوز در حال انشاء هستند و این دادگاه از آن دسته دادگاه‌هایی نیست که به زودی و به راحتی حکم صادر کند.

امامی گفت: قهرمانی باید پاسخگوی اقداماتش باشد. آقای قاضی از استجازه چه چیزی نصیب من شده است. دقت و سرعت آن‌ها و اتمامش، هر سه موضوع مثال نقض دارد، سه سال است که من در بازداشت هستم و در کیفرخواست هم بسیاری اشتباهات وجود دارد.

قاضی مسعودی مقام خطاب به «محمد امامی» گفت: از کیفرخواست خود دفاع کنید، ممکن است شما از کیفرخواست ایرادی داشته باشید و باید مستند آن را به ما ارائه دهید.

متهم امامی گفت: آقای قهرمانی در تلاش است تا زمینه برچیده شدن سفره صد‌ها نفوذ را فراهم کند و آنچه که گفتی و کردی فساد ستیزی نبوده است.

وی با اشاره به عناوین برخی از سریال‌ها و فیلم‌هایی که خود در تولید آن‌ها نقش داشته است، گفت: این‌ها همه محصول ذوق و خلاقیت من در سینما است، من نیز امکان دادخواهی از خدا را داشتم و تا جایی که توانستم از جهان تصویر زیبا و امید بخش ساختم. دادستان وقتی ورود می‌کند که حق کشی عمومی صورت گرفته باشد. آقای قهرمانی، در همین حوالی مردی را می‌شناسم که کارآفرین است و جایزه دریافت کرده و قربانی هیاهویی شده که شما ساختید، او کسی نیست جز سید محمد امامی مالک تصویر گستر پاسارگاد.

وی بیان کرد: از سال ۹۰ تا ۹۸ وام تولیدی و ارز دولتی نگرفتم.

متهم امامی گفت: بالاترین رتبه آی ام بی دی در سریال‌های بخش خصوصی را دارم، محصول من پلی کربنات است و من وام صادراتی نگرفتم.

این متهم گفت: اردیبهشت سال ۹۶ پس از تحمل شش ماه حبس در زندان، در دانشگاه تورنتو وقتی از علت بازداشت من پرسیده شد، گفتم که قوه قضاییه با عدالت کارش را انجام می‌دهد و غیرتم اجازه نداد که بی اخلاقی عده‌ای را به نام کشور حساب کنم و حیثیت نظام و ایران لکه دار شود.

وی گفت: نمی‌دانم چه دفاعی کنم، چون نمی‌دانم چه پرونده‌ای دارم، چرا که اصلا پروند‌ه‌ای ندارم و این پرونده نیست، من با موجودیت واقعی سر و کار ندارم.

در ادامه متهم امامی افزود: پیچیده کردن پرونده حقیقت را گم نمی‌کند، هر چیزی تاریخ مصرف دارد، کمی این شانتاژ‌ها نخ نما شده است.

وی خطاب به نماینده دادستان افزود: اگر من حقی بر گردن بیت‌المال دارم، تو به باور و اعتقاد مردم بدهکاری.

در ادامه متهم امامی به ادامه دفاعیات خود پرداخت و گفت: دروغ‌ها را بی‌جا، جابه‌جا نکنید، نشر اکاذیب و اتهام بی‌دلیل حکم تولد یک شایعه را دارد.

در ادامه متهم خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت: گزارش ضابطین درباره یک موضوع مشترک در پرونده من با یکدیگر متفاوت است و در همین تریبون تقاضا می‌کنم پرونده من کارشناسی شود و تقاضای اجرای عدالت دارم در پرونده‌های دیگر بانک سرمایه باتوجه به مشخص بودن موضوع تسهیلات و روند ردیابی وجوه متهمان تماماً پرونده به کارشناسی رفته است.

وی افزود: در بیش از ۳۰ ماه که از بازداشت من گذشته همه سعی من بر آن بود تا به عنوان متهم نباشم، با تمام اجحافی که به من رفت جام شوکران را نوشیدم و امروز در محضر دادگاه هستم، آقای قهرمانی باید پاسخگوی فعل‌ها و ترک فعل‌هایش باشد، سه سال است بازداشت هستم.

متهم امامی گفت: تنها بر اساس پیام‌های فضای مجازی به من موارد مختلفی نسبت داده شد، چرا از چهار سال پیش تاکنون اسناد همان‌هایی هستند که بودند و چیزی اضافه‌تر نشده است و بسیاری از اعداد کیفرخواست با یکدیگر انطباق ندارند؟

وی گفت: چرا در دادگاه رضوی، اسلام را آوردید، در حالی که این کار قانونی نبود.

قاضی مسعودی مقام گفت: مخاطب پرونده کارکنان سازمان بازرسی در باب ارتشا، شما هستید.

متهم امامی گفت: من املاک را به نام بانک زدم، دیگر چگونه می‌توانم به بانک و شما اثبات کنم؟ سال ۹۵ در جشنواره کن بودم و رئیس شعبه اسکان دستگیر شد. من به ایران بازگشتم و در تیرماه و مرداد ماه من در ایران نبودم، اما وقتی در مهرماه بازگشتم، دستگیر شدم و سپس به کانادا رفتم و بعد به ایران بازگشتم و هر زمان که خواستند ملک و پول خود را تحویل دادم و همیشه زودتر از زمانی که باید در دادسرا حاضر بودم، هیچ دلیلی نداشت که من اکنون با این لباس اینجا حاضر شوم.

وی ادامه داد: من سال ۹۲ وارد بانک شدم و سال ۹۴ از بانک بیرون رفتم و در سال ۹۵ هم دستگیر شدم، چرا ۱۶۸ بار نام من آمده است، اگر آقای قهرمانی پای صحبت‌های وکیل اسپرسو می‌خورد و ما هم باید پای صحبت‌های آقای قهرمانی پاپ کورن و تخمه بخوریم؟

قاضی مسعودی مقام گفت: شما برای بند بند کیفرخواست باید دفاع کنید و اگر دفاع منطقی باشد، جواب خواهد داشت.

متهم امامی گفت: در حضور من و نماینده بانک با بازپرس وقت پرونده جلسه گذاشتیم تا من بدهی خود را بپردازم، اما آن‌ها قبول نکردند.

قاضی مسعودی مقام گفت: آنچه در کارشناسی می‌گوید حسابرسی می‌شود و اگر خلاف باشد با دادگاه است، به تسهیلاتی اشاره می‌کنید که گفته‌اند شما نامشروع دریافت کرده‌اید و مستندات آن موجود است، شما باید بگویید که اولاً ضمانت نامه برای شما است یا خیر و اگر صحبتی درباره آن دارید، بگویید.

وی ادامه داد: نماینده دادستان از دادسرا معرفی می‌شود و آقای قهرمانی نماینده معرفی شده است.

متهم امامی گفت: اگر بانک ضرر کرده است، من پول آن را با سود و زیان می‌دهم. من آماده مهندسی مجدد تمام شرایط و اقاله تمام اموالم و پرداخت نقدی با هر سودی که بانک‌ها بگویند هستم و برای این حرفم رسماً و قانوناً اظهارنامه دارم. من از سال ۹۵ این حرف را زده‌ام و اکنون ملک ده‌ها برابر شده است.

قاضی مسعودی مقام گفت: رئیس دادگاه ادعا‌های شما و دادنامه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و اگر ما نکاتی را در آن ببینیم چه مثبت و چه منفی نباید نسبت به آن موضع بگیریم.

متهم امامی گفت: آقای قهرمانی می‌گوید من به حساب دختر ۱۴ ساله و یک بازیگر پول واریز کرده‌ام، اما آیا شما از من قراردادی خواسته‌اید که من نداده باشم.

وی خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت: دشمنان شما هم حتی می‌گویند که نفوذ ناپذیر هستید و من نمی‌توانم این موضوع را خدشه‌دار کنم، اما نفوذ ناپذیری با عدم توجه به اظهارات متفاوت است.

قاضی مسعودی مقام گفت: اساساً من با آقای قهرمانی درباره پرونده شما صحبتی نداشته‌ام و ما با هیچ کسی درباره پرونده شما بحث حاشیه‌ای، بررسی و ارائه اسناد نداشته‌ایم، آنچه می‌تواند مورد ارزیابی صحیح باشد دفاع در باب کیفرخواستی است که برایتان صادر شده است. شما به ترتیب با نظم دفاع کنید تا پاسخ آن را بشنوید، شما باید ادعا کنید و ببینید که آیا دادسرای تهران پاسخی درباره اینکه اساساً هیچ تسهیلاتی نگرفته‌اید دارد یا خیر.

متهم امامی گفت: از این به بعد من به هیچ کدام از ادعاهای آقای قهرمانی جواب نمی‌دهم، زیرا شاید دروغ باشند. من نباید بیایم و هی بگویم که پول به حساب فلانی نرفته است.

قاضی مسعودی مقام گفت: شما باید از خود دفاع کنید و اگر ایشان حرفی می‌زنند جواب آن را بدهید، شما راجع به کیفرخواست صحبت کنید.

متهم امامی گفت: آقای مسعودی مقام من ۲ بار به دفتر شما آمدم، اما شما حتی یک دقیقه هم به من اجازه صحبت ندادید.

قاضی مسعودی مقام گفت: صحبت و بیان دفاعیات باید در جلسه رسیدگی در دادگاه باشد. شما می‌توانید دفاعیات خود را مطرح کنید؛ به طور مثال بگویید که علیه من سندسازی شده است، اما نمی‌توانید کلی گویی کنید؛ پرونده قضات متعدد داشته و آقای قهرمانی به عنوان نماینده دادستان باید از کیفرخواست دفاع کند و ممکن است شما از ادله مطرح شده از جانب وی ایراد بگیرید، بنابراین می‌توانید یک به یک این ایرادات را در قالب دفاعیات خود مطرح کنید.

متهم امامی گفت: من و حاجیان از آقای قهرمانی شکایت کردیم، بهترین املاک من را بانک در بهترین نقاط در اختیار داشت، اما پای گران‌نمایی را وسط کشیدند و کارتن‌خواب‌ها را به من چسباندند، ارزش املاک من چندین برابر بدهی‌هایم است. در هیچ یک از کارهایم بیشتر از نیم ساعت وقت نمی‌گذارم.

وی گفت: من در زندان تلفن همراه ندارم.

قاضی مسعودی مقام گفت: دارید و مستندات آن موجود است.

متهم امامی گفت: خیر، من تلفن همراهی ندارم.

قاضی مسعودی‌ مقام گفت: یعنی شما مستنداتی را از زندان به بیرون نداده‌اید؟

متهم امامی گفت: خیر، به هیچ کسی چیزی نداده ام.

قاضی مسعودی مقام گفت: اشکالی ندارد، ما این موضوع را بر اساس مستندات اثبات می‌کنیم.

متهم امامی گفت: من هیچ چینش مدیریتی در بانک نداشته‌ام و صحبت آقای قهرمانی درست نیست.

متهم امامی گفت: من یک ریال به فرهنگیان بدهکار نیستم، جلسه پیش گفتید هزار میلیارد تومان و اکنون می‌گویید دو هزار میلیارد تومان است.

قاضی مسعودی مقام گفت: شما دوست دارید صحبت‌هایی را بکنید که هیچ کدام مستند نیستند، شما ۵۰ میلیارد تومان گرفته‌اید و می‌گویید وثیقه داشتید، ما می‌گوییم نحوه بازپرداخت و تسویه آن چگونه بوده است؟

متهم امامی گفت: من به بیت المال یک ریال هم بدهکار نیستم و این ادعا را تحت هر شرایطی ثابت می‌کنم، من نه تنها ملک به بانک داده‌ام بلکه پول هم داده‌ام.

وی گفت: یک فایل صوتی در اختیار دارم که از جلسه مدیران بانک سرمایه و با حضور بنده بوده است. در این فایل صوتی بنده گفته‌ام اگر حق الناسی گردنم است بدون پیش شرطی آن را پرداخت می‌کنم، اما به من گفتند ملک‌هایت را به تو پس نمی‌دهیم؛ آقای قاضی از شما می‌خواهم این فایل را بشنوید و جمع بندی کنید و همین را به عنوان دفاع آخرم بپذیرید.

در ادامه محمد امامی خطاب به نماینده دادستان گفت: وصول اسناد بانک را به من نشان دهید، من کجا باید هزینه می‌کردم؟

در ادامه جلسه نماینده بانک سرمایه در جایگاه مخصوص قرار گرفت و گفت: به عنوان وکیل بانک سرمایه در مقام اجرای انصاف در پاسخ به این صحبت‌هایی که آقای امامی با هدف تخریب به قهرمانی بیان کرد، مراتب تشکر بانک سرمایه را مطرح کنم.

وی ادامه داد: آقای امامی به جای نوشیدن جام شوکران، منابع تاراج رفته بانک سرمایه را عودت دهید، صحبت‌های شما مناسب سالن تئاتر بود.

در ادامه جلسه دادگاه رسول قهرمانی در جایگاه مخصوص قرار گرفت و گفت: ما ادعا کردیم ۵۰ میلیارد تومان به صورت نامشروع تحصیل شده است و ادله خود را هم آورده‌ایم. این ۵۰ میلیارد تومان اخذ تسهیلات مجرمانه توسط امامی بررسی می‌شود، البته با تمدید‌ها اگر حساب کنیم ۱۰۰ میلیارد می‌شود، اما ما این تمدید‌ها را لحاظ نکرده ایم.

وی ادامه داد: آقای امامی صلاحیت دریافت تسهیلات را نداشته و ما گفتیم که باید مالیات می‌داد، اما مالیات نداده است و فقط ۵ میلیارد تومان مالیات داده است، در صورت مالی که به بانک ارائه داده ۱۰۹ میلیارد فروش خالص ارائه داده است، اگر مالیات شما واقعی بود باید ۱۰۹ میلیارد تومان می‌دادید.

نماینده دادستان گفت: نامه سید مهدی هاشمی داماد خانواده امامی خطاب به شعبه بانک وجود دارد که گفته شرکت سون با دارا بودن صورت مالی مناسب در حال مهیا کردن شرایط برای تخصیص یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های معاینات گازی در منطقه عسلویه است، اما این پول در نمایش و بازی سر درآورده است.

قهرمانی گفت: اما فاکتوری که این آقا ارائه داده مربوط به کاغذ است، میعانات گازی چه ارتباطی به خرید کاغذ دارد، اما نکته مهمتر این است که این پول نه در کاغذ و نه در میعانات گازی مصرف شده، بلکه در بازی و نمایش رفته است.

نماینده دادستان گفت: ما پرونده را ردیابی کردیم و همه با ردیابی شدن متوجه شدیم پول به حساب شخصی بازیگران، خانواده امامی و کارمندان او، مهدی محمدی رفته است، البته هر پولی به حساب او رفته صرف خرید ویلا‌های نذری شده که امامی در بانک می‌داده است.

قهرمانی گفت: پول صرف هزینه‌های شخصی شده و اخذ سود موضوع حقوقی است و سپرده ۵ میلیارد تومانی را آقای هادی رضوی تأمین کرده و درباره شرکت سون خودش پول آورده است.

وی گفت آقای امامی درآمد ۲۰۰ هزار تومانی داشته و ما تمام زندگی او را بررسی کرده‌ایم و در سال ۸۷ بر اساس اظهارات همسر امامی آن‌ها در خانه مستأجری زندگی می‌کردند و با فروش رب گوجه‌فرنگی زندگی می‌گذراند.

در حال تکمیل...

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار چهارمین جلسه دادگاه محمد امامی علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار چهارمین جلسه دادگاه نماینده دادستان میلیارد تومان آقای قهرمانی بانک سرمایه آقای امامی محمد امامی دفاع کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره کور در پرونده عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد

شامگاه پانزدهم بهمن سال ۱۴۰۱ مرد جوانی پدر ۷۰ ساله‌اش را که بشدت زخمی بود به بیمارستان رساند و پیرمرد تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مرد جوان در ادامه با شکایت به پلیس گفت: همسرم، برادرش و دو نفر از دوستان‌شان در غیاب من به خانه پدرم حمله کرده و این بلا را سر پیرمرد آوردند.

وی در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم به تازگی با هم ازدواج کرده‌ایم. اما از همان روزهای اول بشدت با هم اختلاف داشتیم تا اینکه همسرم چند روز قبل قهر کرده و به خانه پدری‌اش رفت. من با او تماس گرفتم تا به خانه برگردد اما قبول نکرد.وقتی هم که من خانه نبودم آنها به خانه پدرم رفتند و آنقدر او را زدند که نیمه جان شده بود همان موقع مادرم با من تماس گرفت و من وقتی خودم را به آنجا رساندم، آنها فرار کرده بودند.

با این شکایت مأموران به سراغ نوعروس و برادرش رفتند و موفق شدند برادر ۴۰ ساله وی و دو دوستش را بازداشت کنند اما عروس فراری بود. در ادامه نیز پزشکان اعلام کردند پیرمرد به خاطر ضربه به سرش دچار آسیب مغزی شده و دیگر قادر به حرف زدن و راه رفتن نیست.

نخستین جلسه دادگاه
پرونده چهار متهم با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این درحالی بود که مأموران نتوانستند ردی از عروس فراری بیابند.
در نخستین جلسه دادگاه پیرمرد که روی ویلچر نشسته بود در دادگاه حاضر شد و پسرش از سوی وی شکایت خود را مطرح و برای متهمان درخواست اشد مجازات کرد.
سپس برادر عروس که با قرار وثیقه آزاد بود روبه روی قضات ایستاد و گفت: خواهرم در خانه همسرش یک روز خوش ندید و مدام با همسرمعتادش اختلاف داشت. آن روز به درخواست خواهرم همراه دو دوستم به خانه پدر شوهرش رفتم تا با پدر و مادر او صحبت کنم. من می‌خواستم میانجیگری کنم و به اختلافات پایان دهم. اما آنها شروع به داد و فریاد کردند و ما آنجا را ترک کردیم. من نمی‌دانم چطور چنین بلایی سر پیرمرد آمده است که قادر به راه رفتن و تکلم نیست. من اتهامم را قبول ندارم. ممکن است او به خاطر کهولت سن سکته کرده باشد وگرنه من با چاقو او را نزدم. از خواهرم هم بی‌خبرم و نمی‌دانم کجاست.

دومین جلسه دادگاه
در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده داماد جوان گفت: پدرم معجزه آسا زنده ماند. اما قادر به حرکت و تکلم نیست. طی چندین عمل جراحی پزشکان در جمجمه پدرم پلاتین گذاشته‌اند و باز هم باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. او می‌گوید سه متهم با هم او را کتک زده‌اند و به همین خاطر از هر سه نفر شکایت داریم.
اما در ادامه هر سه متهم منکر کتک زدن پیرمرد شدند.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به تناقض گویی‌های متهمان ادامه جلسه را به بعد موکول کردند.

سومین جلسه دادگاه
در سومین جلسه رسیدگی به پرونده بار دیگر شاکی درخواست اشد مجازات کرد و گفت من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم و برای متهمان اشد مجازات می‌خواهم.
این بار برادر عروس خانواده در جایگاه متهم ایستاد و گفت: آن روز وقتی من و دوستانم مقابل خانه پدرشوهر خواهرم رفتیم دامادمان در خودرواش نشسته و شاهد ماجرا بود. او چون به مواد مخدر اعتیاد دارد از ترسش از ماشین پیاده نشد. ولی ماجرا را دید. او می‌داند من ضربه‌ای با چاقو به پدرش نزدم و در این ماجرا بی‌گناه هستم. من فقط به آنجا رفته بودم تا با پدرش صحبت کنم.
با اظهارات جدید مرد جوان قضات دادگاه پرونده را به دادسرا برگرداندند تا با نقطه زنی تلفن همراه تازه داماد مشخص شود آیا وی روز حادثه در محل حضور داشته است یا خیر و اگر شاهد ماجرا بوده چرا سکوت کرده است.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • هوش مصنوعی قوانین دادرسی فدرال آمریکا را ضربه فنی کرد
  • گره کور در پرونده عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد