Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 کابینه رژیم صهیونیستی توافقنامه عادی سازی روابط با امارات متحده عربی را مورد تصویب قرار داد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه رسمی اعلام کرد کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه توافق نامه عادی سازی روابط با امارات را تصویب کرد و آن را برای تائید به پارلمان ارائه خواهد کرد. همزمان بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که از ولیعهد ابوظبی برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرده و دعوت متقابلی برای سفر به امارات دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای عملی کردن توافق ننگین سازش با رژیم صهیونیستی، امارات امروز اولین کشتی باری خود را به منظور بهره برداری سرمایه داران صهیونیست، راهی اراضی اشغالی کرد. این کشتی باری ساعاتی پیش در بندر حیفا لنگر انداخت.

روز پنج شنبه ۲۳ مرداد، آمریکا، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مشترک از دستیابی به توافقی خبر دادند که بر اساس آن دولت امارات متحده عربی از این پس روابط رسمی خود را با رژیم صهیونیستی آغاز خواهد کرد. ترامپ این توافق را دستاوردی تاریخی خواند. بنیامین نتانیاهو اعلام کرد این توافق شامل روابط رسمی دیپلماتیک، تبادل سفیر، سرمایه گذاری‌های گسترده اقتصادی که برای رژیم صهیونیستی مفید خواهند بود، روابط بازرگانی و گردشگری و پرواز‌های مستقیم بین تل آویو و ابوظبی خواهد شد.

در نتیجه توافق ابوظبی و تل‌آویو شمار کشور‌های عربی دارای روابط رسمی با این رژیم اشغالگر به چهار کشور افزایش یافت. پیشتر مصر و اردن نیز به ترتیب در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۴ میلادی روابط خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی امارات رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط توافق ابراهیم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما از اهداف خود که در راس آنها بازگردانیدن اسیران است دست نخواهیم کشید و بر بازگشت آنها اصرار داریم.

وی ادعا کرد: بر جایگزنی حماس در غزه اصرار داریم. حماسی ها درهیچ نقطه ای در امان نخواهند بود. فشارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی برای بازگردانیدن اسیران وارد خواهیم کرد. السنوار کلید رهایی اسیران است و باید به او فشار وارد شود.

گانتز گفت: ما به ساعت سرنوشت ساز در جبهه شمالی در مرز با لبنان نزدیک می شویم. جبهه لبنان چالش بزرگی برای ماست که باید خیلی سریع با آن برخورد کنیم.

وی ضمن اذعان به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در جنگ غزه در ادامه گفت: وزیرانی که به امنیت آسیب می زنند نباید در کابینه جایی داشته باشند.

گانتز در ادامه از حمایت بی دریغ واشنگتن از تل آویو نیز تشکر کرد.

کد خبر 6084691

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه