Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، دو طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر 90 روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول را به صورت هم زمان از فردا 22 مهرماه به مدت سه روز به اجرا می گذارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایکوپرس؛ با توجه به هم‌زمانی فعال سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت نام برای هر متقاضی تنها در یکی از دو بخشنامه میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فروش فوق العاده، چهار محصول پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، پژو 207 دستی هاچ بک و سمند ال.ایکس عرضه شده است.
برنامه پیش فروش یک ساله نیز با عرضه هشت محصول شامل پارس با موتور تی.یو.5، پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو 207 دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به اجرا گذاشته خواهد شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد 1400 تعیین شده است.
حداکثر تا سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخش نامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.
به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت های گذشته همچنان رعایت می شود؛ از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست کم 48 ماه از آخرین زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است.
پذیرفته شدگان در طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند

با صدور بخشنامه جدید ایران خودرو برای متقاضیان اولویت زمستان پژو پارس، قیمت جدید این محصول اعلام شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل فرآیند خرید اقدام کنند.

سرانجام پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت زمستان را برای خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه را داشتند مشخص شد. در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU۷P اعلام شده است. پژو پارس در فروش های جدید ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار  و ۳۰۰ تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه‌های صادر شده ۶۰ روزه اعلام شده است.

گفتنی است قیمت این خودرو در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است. در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که حتی با قیمت جدید هم اختلاف قیمت این خودرو با بازار آزاد بسیار بالا است.

در چند ماه گذشته مقرر شده بود که سورن پلاس XU۷  به عنوان جایگزین پارس به مشتریان تحویل داده شود، اما در نهایت استاندارد با ادامه تولید پژو پارس موافقت کرد.

منبع: ایسنا

tags # پژو پارس ، خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط