Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست استعدادیابی تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات فوتبال ۲۰۲۱ و۲۰۲۳ کمیته جوانان امروز نشست مشترکی را با مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال پایه برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته جوانان امروز نشست مشترکی را با مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال پایه کشوری و استان تهران به منظور بررسی استعدادیابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات فوتبال در سالهای  ۲۰۲۱ و۲۰۲۳ تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست همسو سازی سنین مسابقات فوتبال پایه کشور با مسابقات فوتبال  2021  و 2023 و همچنین استعدادیابی در مسابقات فوتبال پایه  با حضور استعدادیاب های  فدراسیون فوتبال  بود که اعضا به بررسی آن پرداختند.

در این جلسه میرشاد ماجدی به همراه رضا عبدی، حمید حسینی، فراز پاک ضمیر، یوسف جعفری، سمیه دهقانیان و ماریا همیراد حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال پایه مسابقات فوتبال پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است