Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@10:29:12 GMT

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۷۳۳

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: نیروی انتظامی به مناسبت ایام گرامیداشت هفته ناجا وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌ها را آزاد می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای این طرح از بیست و هفتم مهر ماه تا دوم آبان ماه سال جاری تصریح کرد: مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که وسیله نقلیه آنها فقط به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف شده‌اند، می‌توانند جریمه وارده را قسط بندی کنند و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

سرهنگ محمدی افزود: مالکان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مالکیت و نیز داشتن بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت‌هایی که طبق دستور مراجع قضائی توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

کد خبر 449484

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترخیص وسایل نقلیه توقیفی موتورسیکلت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان سرهنگ محمدی هفته ناجا مراجع قضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

۱- از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

۲- از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا (ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود. همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده نمایند.

کد خبر 6079630

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد