Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی احتشام‌فر روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی سومین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیران سلامت شهرستان کاشمر واقع در جنوب غربی خراسان رضوی افزود: خیران حوزه سلامت غیر از این مبلغ تا پایان مرداد ماه کمکهای دیگری نیز برای مهار ویروس کرونا داشته‌اند.

وی ادامه داد: این کمکهای نقدی و غیرنقدی نیز به ارزش افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال جذب حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان رضوی حجم کمکهای پارسال نیکوکاران این حوزه را نیز ۷۸۶ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: خیران در اجرای برخی از پروژه‌ها جلوتر از تعهدشان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر هم در نشست مجمع عمومی سومین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیران سلامت این شهرستان گفت: ظرف دو سال اخیر مجمع خیران سلامت کاشمر ۸۱ میلیارد ریال کمک را به صورت نقدی و غیرنقدی در این شهرستان اهدا کرده‌اند.

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: راه‌اندازی دستگاه ام آر آی توسط خیرین یکی از اقدامات بسیار مهم و زیربنایی در منطقه بود که اگر کمک‌های خیرین نبود این دستگاه در منطقه نصب نمی‌شد.

وی راه‌اندازی بخشهای سی.‌تی.‌اسکن جدید و آزمایشگاه تشخیص طبی ویروس کرونا را از دیگر اقدامات مهم توسط خیران سلامت در شهرستان کاشمر اعلام و بیان کرد: نیکوکاران این حوزه نشان داده‌اند که اقداماتشان در حوزه سلامت تحقق نیازهای بهداشتی و درمانی را چندین سال جلوتر انداخته و مدت اجرای طرحهای این حوزه را به کمترین زمان ممکن کاهش می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: با تلاش‌های مجمع خیرین سلامت کاشمر در دوره اول ۱۳ میلیارد و در دور دوم ۸ میلیارد تومان نیز جذب گردید.

امام‌جمعه کاشمر نیز در نشست مجمع عمومی سومین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیران سلامت این شهرستان گفت: خیران از زمانی که پا به عرصه همکاری و همیاری گذاشتند کمک بسیار بزرگی به وزارت بهداشت و درمان شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی افزود: اگرچه در بسیاری از بخش‌ها خیرین ورود داشته‌اند اما هیچ‌کدام از آن‌ها در حد خیرین سلامت نبودند و این قابل تأمل است.

وی گفت: نباید فکر کرد کسی که در حوزه سلامت کمک‌هایی دارد کمتر از افرادی هستند که برای مجلس امام حسین (ع) و یا مسجد کمک می‌کنند.

امروز در چارچوب نشست مجمع عمومی سومین دوره انتخابات هیات مدیره مجمع خیران سلامت کاشمر ۱۱ نفر برای دو سال آینده انتخاب و معرفی شدند.

مرکز شهرستان ۱۶۵ هزار نفری کاشمر در فاصله  ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش و ۳۵ روستا ۶۱ هزار نفر جمعیت روستانشین دارد.

سه شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد واقع در جنوب غربی خراسان رضوی از خدمات ۹۲ پزشک عمومی، ۶۵ متخصص، ۲۱ دندانپزشک، ۲۶ داروساز، ۷۹ ماما و ۳۲ کارشناس بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج، فیزیوتراپ، کاردرمان و گفتاردرمان برخوردار هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیت کرونا کاشمر موسسات نیکوکاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیت کرونا کاشمر موسسات نیکوکاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا کیت کرونا کاشمر موسسات نیکوکاری بهداشت و سلامت اخبار کنکور بهداشت و درمان میلیارد ریال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی و ۱۵ مجوز طرح کارفرمایی و پشتیبان مشاغل خانگی در  شهرستان کاشمر طی سال ۱۴۰۲ صادرشد.

محمد اشرفی افزود:با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز‌های مشاغل خانگی در رابطه با طرح‌های زیرمجموعه صنعت معدن و تجارت، بیش از ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف اعم از خیاطی، قالیبافی، تایپ و تکثیرو عروسک‌سازی صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر در مرحله بازدید، راستی آزمایی و مهیا نمودن مقدمات پرداخت تسهیلات در صورت وجود اعتبار و تخصیص به این بخش در سال جاری وفق اولویت و نوبت‌دهی هستیم.

اشرفی افزود: در همین بخش نیز تعداد ۱۵ طرح کارفرمایی در قالب پشتیبان مشاغل خانگی با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی ثبت‌نام شده که پس از بازدید، راستی آزمایی و امکان مهیا نمودن پرداخت تسهیلات در صورت وجود و تخصیص اعتبار در سال جدید به آنها تسهیلات اعطا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار شغل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ایجاد شده است.

 اشرفی افزود: با توجه به سهمیه تعهد اشتغال این اداره در سامانه رصد و کارگروه اشتغال به تعداد ۶۸۹ نفر که تقریباً حدود نیمی از سهمیه اشتغال شهرستان را شامل می‌شود، باهمت و مشارکت کارآفرینان در واحد‌های تولیدی و صنفی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و پیگیری مستمر کارشناسان موزع اداره موفق به ایفای تعهد ایجادی و ثبت بیش از ۱۰۰ درصد در سامانه رصد اشتغال کشوری شدیم.

 

 

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر